PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
of je mailt http://www.wasautomaat.com/nl/dept_79.html even
Het is ook echt zo moeilijk om Google te gebruiken
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 18:50 ]
etc.- pioneer manual
- pioneer "rx-z71l" manual
- "rx-z71l"
- pdf pioneer manual
- download "rx-z71l"
Niks gevonden. Waar heb jij dan op gegoegult?
EDIT: Natuurlijk ty voor het vinden van die manual... Ik kon hem echt niet vinden.
Wtf, moet ik daarvoor betalen. Dat ding is 13 jaar oud man.
[ Voor 40% gewijzigd door Tanuki op 12-11-2005 19:40 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Als je jezelf zo goed vind, zoek dan even een manual die gratis is te downloaden.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:49:
Het is ook echt zo moeilijk om Google te gebruiken
Zet de zender dus eerst op 91,8 MHz oid, en druk dan lang de knop in waaronder je deze zender vast wilt leggen.
Bij de meeste autoradio's werkt dat zo, bij de stereo van m'n pa ook. En hopelijk ook bij die van jou.
Siditamentis astuentis pactum.
TheBorg schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:41:
[...]
Als je jezelf zo goed vind, zoek dan even een manual die gratis is te downloaden.
compleet offtopic, maar ik moet even wat flamen... als iets niet bestaat, kun je nog zo lang met google zoeken, als het er niet is vind je het niet. punt uit. dat heeft niks met skills temaken.
Manuals zijn in veel gevallen gratis, ik kan me niet voorstellen dat Pioneer hier moeilijk over gaat doen. Wat ik me echter wel voor kan stellen, is dat ze geen oude handleidingen meer hebben liggen van jouw set. Mocht je er via internet niet uitkomen, is Pioneer zelf je eerste aanspreekpunt. Ze helpen je vast graag verder
Ga ik eens proberen! Ty.Varienaja schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:42:
Meestal moet je de knop van de voorkeuze lang indrukken om een zender vast te leggen.
Zet de zender dus eerst op 91,8 MHz oid, en druk dan lang de knop in waaronder je deze zender vast wilt leggen.
Bij de meeste autoradio's werkt dat zo, bij de stereo van m'n pa ook. En hopelijk ook bij die van jou.
En ja, anders wordt het eens mailen naar Pioneer, zou nog goed kunnen dat ze ergens nog een stel pdfjes hebben met ook "mijn" handleiding ertussen.
Dank u mannen!
EDIT: lol, het was precies andersom.... Dat had ik er nooit achter gezocht, eerlijk gezegd. Je moet dus eerst naar de zender gaan die je wilt instellen, dan op set drukken en dan op de knop drukken waar je de zender onder wil zetten (van 1-12 dus).
Grappig...
[ Voor 22% gewijzigd door Tanuki op 12-11-2005 19:55 ]