Toon posts:

Andere kast.

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb mijn computer bij Salland Automatisering bestelt. Alleen word nu de levertijd van de kast de heletijd uitgestelt. En aangezien dat nogal een belangrijk onderdeel is als die daar ook in elkaar word gezet duurt het nog wel even.

Ik zoek een mooie, degelijke kast. Met de zelfde stijl als Cooler Master's Centurion 5(Zwart/zilver).
Zodat me computer wat eerder geleverd word.
Ik heb ook al over de Centurion 5(zwart, blauw) gedacht maar ik weet niet of die wel snel geleverd kan worden bij Salland.

Ik vind de Asus T210 wel mooi. Maar ik kan nergens een review vinden en dan weet ik dus niet of die kast wel goed is.
De Thermaltake Xaser Swing(zwart) komt qua/qwa/kwa uiterlijk ook in aan merking maar daar moet nog een 120mm fan voorin gebouwt worden. Welke fan zou dan een goede/stille zijn?

De kast moet geen window en geen deurtje hebben. En geen voeding.
De kast heeft maximaal een budget van 70 Euro's.

Ik hoop dat jullie misschien een ideale kast vinden.
Alvast bedankt :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 18:46 ]

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 22:22
Je houd dus wel van een strakke "zakelijke" uitstraling. Ikzelf heb de Antec PLUSVIEW1000AMG. Kost bij salland 68 euro en valt dus binnen je budget. Ik heb hele goede ervaring met de kast, alleen geven de fans vrij veel lawaai vind ik.
Hier een review van de kast:

http://www.pcabusers.com/reviews/plusview1000/p1.html

http://www.sallandautomat...info.php?pid=469&catId=47

Edit/ Oja, de levertijd van de kast bij Salland is 1-5 werkdagen. Is nog te doen dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Giel op 12-11-2005 18:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik hou heel erg van een strakke "zakelijke" kast. Ik heb die nieuwe computer nodig voor school dus hoeft die ook niet zo'n game-kast. Die zien er trouwens ook niet uit. Maar dat is mijn keuze.

Ohja, nog 1 vereisten: Geen window. Ik hoeft niet in me computer te kijken. Al die lelijke bedrading.

Die Antec Plusview 2 vind ik niet echt mooi eerlijk gezegt. Ik wil namelijk ook geen kast met een deurtje.

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Moet het nu perse bij Salland zijn??? Dan vind ik de vraag een beetje vreemd want dan hoef je weinig te zoeken gewoon op gallery klikken ;)

Die Asus is idd erg mooi, geen fratsen gewoon vierkant en glad :9~

[ Voor 21% gewijzigd door BARACUS op 12-11-2005 18:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, want ik heb daar me computer bestelt maar nu zit ik dus te wachten op die kast. Maar dat duurt wel even.

Die Asus heeft kwa uiterlijk het motto: Geen fratsen, dat scheelt ..... :P
Maar, volgens mij heeft die Asus helemaal geen fan.. Dus dat is wel een probleem denk ik.

De 3R System R202 vind ik ook erg mooi maar ik heb nog nooit van dat merk gehoort. En google kan ook geen review vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 19:11 ]

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Alleen blijft die niet glad als je de dvd drive erin stopt.

Ik vind deze enorm mooi alleen jammer dat er alleen een barebone versie is :(

14561 Asus T2-AE1

http://www.asus.com/produ...&model=508&l1=1&l2=2&l3=0

Verwijderd

Topicstarter
Die hebben ze bij mij op school, zwaar mooie barbone. (Op het GLU, www.glu.nl)

Iemand die nog een mooi voorstel heeft?

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Laat me raden, je wacht met als mij op een Asus TA-250 kast :|

P4°2.0blablablablabla

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moet je de topic ff lezen.

Ik wacht op een Cooler Master Centurion 5(zwart/zilver)
Pagina: 1