Blueprint van gezichten/characters?

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik ben google en GoT aan het afstruinen naar goede blueprints van een gezicht of game character voor 3ds max, (dat wil zeggen Voor, Zij, Boven, evt Onder en Achter- aanzichten), of een site waar ze vol mee staan.. ik kan ze niet vinden ..

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 12-11-2005 17:47 ]

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Zijn bijna niet te vinden. Vooral meerdere aanzichten zal je niet vinden, voor en zij misschien wel. Je kan wel photoreferences (3d.sk) zoeken, maar dat is bijna altijd betalen.

Ik kan het weten, want ik beheer de grootste gratis blueprint collectie op het net.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Cavorka schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:37:
Ik kan het weten, want ik beheer de grootste gratis blueprint collectie op het net.
Serieus?

Je hebt toch ook nog suurland.com ... ofzo... heeft die dan niet meer?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
dat is behoorlijk ehhh klote zeg maar... dus dat wordt modellen uit de losse pols?

Verwijderd

Thrilled schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:51:
dat is behoorlijk ehhh klote zeg maar... dus dat wordt modellen uit de losse pols?
Er is meer dan genoeg referentie te vinden van lichamen en hoofden, je moet alleen ff zoeken want alles staat niet centraal.
3d.sk is een goede, en gewoon oldschool google.

• kunnen
  • Niet online
Thrilled schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:51:
Waarom maak je ze zelf niet? Dus gewoon foto's

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Dark Blue schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:36:
[...]Serieus?

Je hebt toch ook nog suurland.com ... ofzo... heeft die dan niet meer?
Hij heeft er iets van 1500, ik heb er 8500 online, en nog 1500 nog toe te voegen op mijn computer. :)

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Pagina: 1