Hoi,
Ik ben nu al meer dan 8 weken bezig om een oplossing te zoeken voor mijn probleem.
Misschien dat hier iemand mij daarbij kan gaan helpen?
Via mijn laptop kan ik op ons bedrijf inloggen d.m.v. extern bureaublad tesamen met VPN.
Dit gaat via Internet.
Als ik rechtsteeks de lan kabel in mijn laptop stop (dus zonder router) heb ik geen enkel probleem en loopt alles als een zonnetje.
Echter dit is geen optie omdat ik thuis een (draadloos) netwerk heb.
Als ik nu de router ertussen zet en draadloos verbinding ga maken beginnen de problemen.
Ik krijg wel verbinding en kan ook inloggen op de zaak.
Echter na 30 seconden verbreekt de verbinding en loopt het extern bureaublad vast.
De sleutel van de VPN blijft wel geel.
Het duurt dan vervolgens een tijdje alvorens ik weer verbinding kan maken.
Het extern bureablad opent weer daar waar ik gebleven ben.
Dus met een rechtstreekse lijn lukt het wel om constant verbinding te hebben, echter via de router en draadloos loopt het extern bureaublad steeds vast.
Is er iemand die mij hier mee kan helpen?
Ik ben nu al meer dan 8 weken bezig om een oplossing te zoeken voor mijn probleem.
Misschien dat hier iemand mij daarbij kan gaan helpen?
Via mijn laptop kan ik op ons bedrijf inloggen d.m.v. extern bureaublad tesamen met VPN.
Dit gaat via Internet.
Als ik rechtsteeks de lan kabel in mijn laptop stop (dus zonder router) heb ik geen enkel probleem en loopt alles als een zonnetje.
Echter dit is geen optie omdat ik thuis een (draadloos) netwerk heb.
Als ik nu de router ertussen zet en draadloos verbinding ga maken beginnen de problemen.
Ik krijg wel verbinding en kan ook inloggen op de zaak.
Echter na 30 seconden verbreekt de verbinding en loopt het extern bureaublad vast.
De sleutel van de VPN blijft wel geel.
Het duurt dan vervolgens een tijdje alvorens ik weer verbinding kan maken.
Het extern bureablad opent weer daar waar ik gebleven ben.
Dus met een rechtstreekse lijn lukt het wel om constant verbinding te hebben, echter via de router en draadloos loopt het extern bureaublad steeds vast.
Is er iemand die mij hier mee kan helpen?