Toon posts:

[XP] BAD_POOL_HEADER, na installatie eigen software.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het probleem? Ik krijg na het installeren van mijn eigen softwareprogramma, via ClickOnce, een BSOD, met BAD_POOL_HEADER.
Wanneer ontstond het probleem? Sinds ik de 1.0.1.0 maakte, en de install testte.
Wat heb je gezocht om het op te lossen? Via google, met de zoektermen "BAD_POOL_HEADER clickonce", "windows xp BAD_POOL_HEADER", en beide op Web en Google Groups. Ik vond alleen dingen over kapot RAM-geheugen, wat echt niet kan, omdat mijn PC normaal draait zonder fouten, en mijn RAM-staafje (de enige) maar 4 maanden oud is. De BSOD-FAQ bevat deze fout ook niet, en aumha.org heeft er geen beschrijving bij.
Wat is de foutmelding in het event-log?
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x00000019 (0x00000020, 0x82974410, 0x82974630, 0x0a440001). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini111205-01.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En heb je dan al eens gekeken in je applicatie waar het misgaat? Lijkt me niet dat Windows daar iets mee te maken heeft?

En watvoor app is dat, welke systeembestanden roept die aan, en wat lukt er niet bij het debuggen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat voor software heb je geinstalleerd? Gewoon usermde software of ben je bezig met bv. drivers? :)

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:29:
En heb je dan al eens gekeken in je applicatie waar het misgaat? Lijkt me niet dat Windows daar iets mee te maken heeft?

En watvoor app is dat, welke systeembestanden roept die aan, en wat lukt er niet bij het debuggen?
Het is tijdens de installatie, via de .NET Framework 2.0 ClickOnce-technologieen.
elevator schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:29:
Wat voor software heb je geinstalleerd? Gewoon usermde software of ben je bezig met bv. drivers? :)
Het is een standaard usermode-programma, wat door ClickOnce in C:\documents and settings\gebruiker\Apps gezet wordt.