Wat is het probleem? Ik krijg na het installeren van mijn eigen softwareprogramma, via ClickOnce, een BSOD, met BAD_POOL_HEADER.
Wanneer ontstond het probleem? Sinds ik de 1.0.1.0 maakte, en de install testte.
Wat heb je gezocht om het op te lossen? Via google, met de zoektermen "BAD_POOL_HEADER clickonce", "windows xp BAD_POOL_HEADER", en beide op Web en Google Groups. Ik vond alleen dingen over kapot RAM-geheugen, wat echt niet kan, omdat mijn PC normaal draait zonder fouten, en mijn RAM-staafje (de enige) maar 4 maanden oud is. De BSOD-FAQ bevat deze fout ook niet, en aumha.org heeft er geen beschrijving bij.
Wat is de foutmelding in het event-log?
Wanneer ontstond het probleem? Sinds ik de 1.0.1.0 maakte, en de install testte.
Wat heb je gezocht om het op te lossen? Via google, met de zoektermen "BAD_POOL_HEADER clickonce", "windows xp BAD_POOL_HEADER", en beide op Web en Google Groups. Ik vond alleen dingen over kapot RAM-geheugen, wat echt niet kan, omdat mijn PC normaal draait zonder fouten, en mijn RAM-staafje (de enige) maar 4 maanden oud is. De BSOD-FAQ bevat deze fout ook niet, en aumha.org heeft er geen beschrijving bij.
Wat is de foutmelding in het event-log?
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x00000019 (0x00000020, 0x82974410, 0x82974630, 0x0a440001). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini111205-01.dmp.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.