Ik ben op zoek naar een kleine case. Qua externe bays heb ik alleen maar een 5,25 en een 3,5 bay nodig, dus een small form factor/barebone/cube-pc zou volstaan. Probleem is alleen dat deze vaak maar 1 (en dan ook nog vaak beperkt) PCI slot hebben. Ik wil er echter een geluidskaart en tv-kaart in prikken, dus ik heb 2 pci sloten nodig. En daarnaast ook een agp slot voor de videokaart (sommige barebones hebben wel 2 pci sloten, maar dan is er 1 nodig voor een videokaart).
De kasten waar ik dit wel op vind zijn dan weer towers met 2 5,25 bays en daardoor meteen weer een stuk groter.
Iemand enig idee van een kleine case die wel aan deze wensen voldoet? Overigens moet het wel een tower model zijn, geen brede/liggende desktop/htpc case.
De kasten waar ik dit wel op vind zijn dan weer towers met 2 5,25 bays en daardoor meteen weer een stuk groter.
Iemand enig idee van een kleine case die wel aan deze wensen voldoet? Overigens moet het wel een tower model zijn, geen brede/liggende desktop/htpc case.