Na het installeren van Ipod Linux bleef het laadscherm vastlopen na enkele seconden. Toen heb ik mijn Mini geformatteerd. Nu staat er niks meer op maar geeft hij wel het linux laadscherm. De linux installatie herkent de ipod niet meer, windows alleen als schijf? Help me
Als Windows 'm als schijf ziet zou je hem met de iPod software kunnen restoren.
misschien even kijken in de ipodlinux installer folder. Daar staat iets in de trent van restore backup. da zou moeten werken (denk ik), dat zet je laaste firmware erop toendie tijdens linux install gebackupt werd.TweakerDwayne schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:21:
Na het installeren van Ipod Linux bleef het laadscherm vastlopen na enkele seconden. Toen heb ik mijn Mini geformatteerd. Nu staat er niks meer op maar geeft hij wel het linux laadscherm. De linux installatie herkent de ipod niet meer, windows alleen als schijf? Help me
en anders idd via ipod software ding restoren (mocht dat nog mogelijk zijn)
[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 12-11-2005 13:17 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Restored via Ipod Software. Heel raar dat Ipod Linux niet naar behoren werkte. Ik heb toch alle stappen goed gevolgd.
nvm he fixed itTweakerDwayne schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:55:
Restored via Ipod Software. Heel raar dat Ipod Linux niet naar behoren werkte. Ik heb toch alle stappen goed gevolgd.
[ Voor 49% gewijzigd door blmp op 12-11-2005 23:35 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Welke iPod heb je hiervoor gebruikt?
Voor zover ik weet draait iPod Linux op een nano slechts beperkt en kent het wat moeilijkheden (je moet het via een mac systeempje installeren)
Overigens kan je altijd met de Apple software de iPod herstellen. Staat ook op de site van ipodlinux.
Tsjah, dit heeft erg weinig met de iPod te maken, en vooral met zoek en denkwerk.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.