[OE]Wijzigingen in bijlage worden niet bewaard

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Topicstarter
Ik heb hier op de PC van mijn ouders een probleem. Wanneer ze in Outlook Express 6 een mail met bijlage krijgen en deze bijlage bewerken om vervolgens het mailtje door te sturen, worden de aangebrachte aanpassingen in de bijlage niet aangepast en wordt het oorspronkelijke berricht weer verzonden zonder de aangebrachte wijzigingen.

Ik heb in outlook al gespeeld met de beveiliginghs instellingen (oa oorspronkelijk bericht in antwoord bijvoegen uitgezet bij verzenden.

Ik kon hier op got en in knowledge Base van MS gekeken maar ik kon daar ook niets vinden.

Mijn weblog

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:24
Dit lijkt me normaal.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"Natuurlijk" gebeurt dat niet. Als je wijzigingen maakt: sla het op en voeg het opnieuw toe :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Topicstarter
F_J_K schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:09:
"Natuurlijk" gebeurt dat niet. Als je wijzigingen maakt: sla het op en voeg het opnieuw toe :)
Ja uiteraard. En nu doen ze het ook op deze manier. Maar is het niet zo dat Wanneer je een bijlage bewerkt en deze opslaat Outlook dit moet herkennen en de aangepaste versie mee moet zenden. Outlook 2000 doet dit in elk geval wel.

Mijn weblog

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

om vervolgens het mailtje door te sturen
Ik lees dit alsof je de attachment in de binnenkomende mail opent en daarna pas op reply drukt. Maar je hebt gelijk als je het andersom probeert: als je op reply druk en dan het doc opent, kan je het wijzigen in OL2k(3), in OE dus blijkbaar niet. Dan heb ik niets gezegd, misschien weet iemand antwoord.

offtopic:
Ik was net wat vergeten: SA --> OFF

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het was me nooit eerder opgevallen, maar ik moet het bevestigen: t'is inderdaad niet wat je zou verwachten. Als je een mailtje forward, de bijlage opent, bewerkt en opslaat kun je, zolang je de mail aan het bewerken bent met een dubbelklik op de bijlage de gewijzigde versie openen. Zodra je de mail opslaat of verstuurt ben je je wijzigingen weer kwijt.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1