Ik heb een tv-kaart uit een mediacentre-pc van mijn pa's bedrijf mogen halen (ze gingen toch geen tv kijken daar) en ik zoek drivers die de kaart en de remote laten werken. Op de gpu (mag ik dit zo noemen?) staat SAA7132 (k durf me leevn niet te verwedden om of er 7132 of 7131 staat, maar ik geloof het eerste), op het pcb staat asus. Op de website van asus heb ik niks kunnen vinden, en ik heb wat zoekwerk op compaq gedaan, en ik vond een driver van asus 7131/2 solutions (ik zoek het zo op!) maar toen ik die draaide op de "desbetreffende" pc, gaf die aan dat de kaart niet (goed?) geïnstalleerd was in de pc. Sorry dat ik de exacte gegevens mbt de kaart nu ff niet heb, maar de kaart staat nu in een server.
Wat ik wil is de IR-mogelijkheid van de kaart aan de gang krijgen. FM/TV is géén vereiste, maar radio is leuk (heb een server zonder VGA/KB/MO(use))
Wat ik wil is de IR-mogelijkheid van de kaart aan de gang krijgen. FM/TV is géén vereiste, maar radio is leuk (heb een server zonder VGA/KB/MO(use))
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput