Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Toevoegingen foutgegaan/niet verschenen

Pagina: 1
Acties:

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
pricewatch: Zalman CNPS7700-AlCu (Socket 478/754/775/939/940) - 32,95 @ Dynabyte
pricewatch: Zalman VF700-Cu - 24,95 @ Dynabyte
pricewatch: Zalman ZM-F1 - 7,95 @ Dynabyte

Deze prijzen e.a. heb ik net toegevoegd, echter verschijnen deze 3 niet in de PW.
De ZM-F1 verschijnt gewoon (nog) niet, de andere 2 kan komen doordat ik per ongeluk bij 'reeds bestaande shop in de categorie'per ongeluk DataDisk heb laten staan. Wat uiteraard 'toevoegen'en 'Dynabyte'moest zijn.
Kan dit gefixt worden? b.v.d.

Mijn exuses voor de eventuele fouten die nu in de PW zijn verschenen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De prijzen zijn echter wel toegevoegd. Echter aangezien Dynabyte met haar prijs niet bij de eerste vijfentwintig goedkoopste aanbieders behoort wordt de prijs standaard niet getoont. De prijs kun je zichtbaar maken door onderaan de tabel op Toon alle resultaten >> te klikken. :)

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
*slaps self 7(8)7
Zie je maar weer dat ik te weinig in de PW kijk 8)7

Bleek maar 1 verknalde prijs te zijn, maar Datadisk heeft de VF700 niet eens meer, valt weinig aan te fixen :/

Dan laatste vraagje:
Ik heb het reeds bij enkele producten aangegeven via de PW, maar is het mogelijk dat bij producten <50 euro wel verzendkosten krijgen en producten daarboven niet?
Het gaat om de volgende:
http://tweakers.net/shopsurvey/145

Ik ben wel ingelogd maar kan de minimum verzendkosten niet aanpassen dan wel iets anders? Of ben ik daar uberhaupt niet toe gemachtigd?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

-Sir_Killalot- schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:34:
*slaps self 7(8)7
Zie je maar weer dat ik te weinig in de PW kijk 8)7
Geen commentaar :+
Bleek maar 1 verknalde prijs te zijn, maar Datadisk heeft de VF700 niet eens meer, valt weinig aan te fixen :/
Verwijderd :)
Dan laatste vraagje:
Ik heb het reeds bij enkele producten aangegeven via de PW, maar is het mogelijk dat bij producten <50 euro wel verzendkosten krijgen en producten daarboven niet?
Het gaat om de volgende:
http://tweakers.net/shopsurvey/145
Nee dat is niet mogelijk. In de toekomst zal er wel een nieuw verzendkosten berekening komen. Wanneer is echter nu nog niet te zeggen.
Ik ben wel ingelogd maar kan de minimum verzendkosten niet aanpassen dan wel iets anders? Of ben ik daar uberhaupt niet toe gemachtigd?
Daartoe ben je niet gemachtigd. Enkel de FPA's kunnen de verzendkosten aanpassen. Wanneer er iets in de shop gegevens niet klopt kun je het beste even een mail naar buyerszone [AT] tweakers [punt] net sturen.