Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze telefooncentrale + bedrade toestellen

Pagina: 1
Acties:

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik ben op zoek naar een telefooncentrale die zowel DECT handsets als bedrade analoge toestellen met elkaar kan laten communieren. Het liefst met slechts 1 basis station (die tegelijkertijd als centrale fungeert??).
Wanneer ik hier 2 handsets op aansluit (met bijvoorbeeld intern nummer 1 en 2) moet het mogelijk zijn om met een analoge bedrade telefoon (intern nummer 3) deze handsets apart te bereiken (Dus niet tegelijkertijd wat het geval zou zijn met een 'standaard' basisstation.

Ik heb m.b.v. de search dit topic gevonden: Draadloze telefooncentrale? echter gaat dit over ISDN en wij hebben een analoge lijn hier.

ISDN nemen is geen optie (helaas)

Bestaat er zo'n centrale of moet ik toch meerdere DECT basisstations kopen (met elk 1 handset) en een losse telefooncentrale?

Verwijderd

Ik vrees dat dergelijke centrale niet meer zal bestaan. Heb ff bij Tiptel gekeken, maar heb nergens gevonden dat hun twee analoge centrales zouden samenwerken met de Z-500 uitbreiding (overigens niet goedkoop).

Waarom is isdn trouwens niet mogelijk ?

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:08:
Ik vrees dat dergelijke centrale niet meer zal bestaan. Heb ff bij Tiptel gekeken, maar heb nergens gevonden dat hun twee analoge centrales zouden samenwerken met de Z-500 uitbreiding (overigens niet goedkoop).

Waarom is isdn trouwens niet mogelijk ?
Omdat we (lees: mijn ouders) net overgestapt zijn op internet en telefonie via casema om de maandelijkse kosten een beetje te drukken :/