[Winamp] VBR muziek start opnieuw bij "zoeken"/"spoelen"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12
Ik heb nou al aardig wat afgezocht, maar ik kan het maar niet vinden.
Ik heb namelijk een probleem met Winamp, wat al een hele tijd bestaat, maar waar ik me nooit zo erg aan gestoord heb aangezien ik toch voornamelijk wel complete nummers luister. Maar zodra ik in (volgens mij alleen muziek met vbr) van bijv. 1:00 naar 3:20 ga, dan start het nummer opnieuw :(. Dit is voornamelijk irritant bij cabaret en andere luistermuziek.

Als ik deze bestanden nu open met Windows Media Player heb ik nergens last van en werkt het gewooon. Zoals gezegd heb ik al aardig wat gesearched en ook alle features/options/input/output plugins inmiddels van binnen en van buiten gezien..

Iemand hiermee bekend? En dan nog liever, ook met de oplossing ervoor? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke versie van Winamp draai je precies? Heb je wellicht plugins geinstalleerd die dit probleem zouden kunnen veroorzaken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ik draai nu de nieuwste 5.111 oid, verder heb ik de standaard DirectSound output en waveOutplugin plugin geïnstalleerd, maar de DirectSound output staan "aan". Daarnaast heb ik nog wel een aantal plugins op de andere gebieden, maar die staan veelal niet aan of hebben er niets mee te maken (shoutcast bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

En dat heb je bij alle VBR files? Deugen die mp3 files wel?

Ik heb het probleem iig nooit meegemaakt. "plugins staan veelal niet aan", zet eens alles uit :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Mja, alleen die DirectSound plugin staat aan, maar dat moet ook wel :). Ik heb het met (practisch) alle vbr mp3tjes als ik zo wat check.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Kick :).
Pagina: 1