SE D750 USB verbinding werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11-2025
Omdat ik in het grote dinges topic geen antwoord krijg probeer ik het hier nog maar een keer:

Ik heb alle software nu al meedere keren opnieuw geinstalleerd, zelfs met system restore alles van voor af aan, maar ik krijg mijn d750 niet aan de praat (usb) :(

Als ik hem aansluit vraagt ie wel om de drivers, en die installeren wel zoals het hoort. Daarna staat hij ook in apperaatbeheer, maar Phone Monitor en alle andere programmas herkennen hem niet. (Volgens de sony support meneer omdat hij geen compoort aanmaakt, maar hij wist verder ook niets meer)

Op een andere pc werkt alles wel zoals het hoort. Ik heb al geprobeerd hem aan een andere usb poort te hangen maar dat maakt ook geen verschil. Heeft iemand nog suggesties?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
check ff het grote topic voor de k750/w800

deze dus Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5

srry niet goed gelezen, maar volgens mij kan je het het beste gewoon nog een keertje proberen in dat topic.

[ Voor 31% gewijzigd door hellboy123 op 12-11-2005 13:04 ]

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11-2025
Mja dat gaat daar zo hard dat als er kwartier niet op gereageerd wordt dat ie alweer op andere pagina staat. schiet iig niet op.

ben er overigens nog steeds niet uit. ik snap er echt niets van.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

hellboy123 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:02:
check ff het grote topic voor de k750/w800

deze dus Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5

srry niet goed gelezen, maar volgens mij kan je het het beste gewoon nog een keertje proberen in dat topic.
Groot gelijk.

En het kicken van je topic (als die al levensvatbaar is) binnen 24 uur is not_done

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"