[MCE'05] DVD branden, geen optie video of image-DVD.

Pagina: 1
Acties:

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56
Ik heb een redelijk eigenaardig probleem: Ik heb een volledig gepatchte (gisteren heeft hij nog de nieuwste rotzooi gedownload) Media Center 2005 editie van Windows XP. Hiermee wil ik een DVd branden met een TV-show die ik opgenomen heb. Maar, ik kan de optie Video-DVD niet selecteren, die ik wel in de online guides zie staan. Als ik de DVD dan brandt, ejecteert mijn Harman Kardon 22 hem gewoon weer, de Pioneer xxx 470 die ik ook heb zegt dat hij de disc niet kan lezen. Maar laten PC's hem nou wel kunnen lezen...

Oftewel, ik kan niet de modus selecteren om de DVD op gewone DVD-spelers te laten afspelen...

Huh?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23
Is mij ook nog nooit gelukt; maar ik had eigenlijk begrepen dat dat ook niet zondermeer kon met MCE ?

Als ik iets naar DVD brand, is dat een bestand wat ik met Media Player weer af kan spelen, maar zeker niet in een reguliere DVD speler (die ik overigens ook niet meer heb)

[ Voor 47% gewijzigd door StevenK op 11-11-2005 23:17 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56
Op deze pagina staat iets interessants over dat onderwerp:
http://www.microsoft.com/...sing/DVD/burntvtodvd.mspx

Er staat: Tip: If the Video DVD option is not displayed on the Disc Format page, the DVD burning software is not installed or is not working correctly. Contact your hardware manufacturer for assistance.

Hm...Misschien maar eens NERO installeren en kijken of het dan lukt. Moest ik toch nog doen.

Ik zal je (jullie?) op de hoogte houden.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me