Nieuwe Accu --> Wear level 5%

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:18
Ik heb een nieuwe accu gekocht voor m'n Acer Travelmate 660. Nu kun je hier de capaciteit van checken met bijvoorbeeld Notebook Hardware Control. Die geeft een 'Wear level' aan van 5%. Dat betekent dat de laptop al voor 5% 'defecte' cellen heeft... Is dit een normale situatie bij een nieuwe accu? Moet ie 'ingereden' worden, of moet ik de winkel gewoon bellen en hem om laten ruilen...

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-02 13:21
Ik ga ff kijken wat notebook hardware control van mijn acer aspire 5001 LMI,
Ff netframe instaleren
:P
Edit ik heb een wear level van 6% :o laptop is 2 maandan oud

[ Voor 24% gewijzigd door roelke op 12-11-2005 10:29 ]

I've GoT a solution

Verwijderd

je moet bij de accus altijd even helemaal leeg gooie.. gewoon laptop gebruiken, daarna max opladen, zal wel ergens moeten staan hoelang. dit moet je een paar keer doen en dan ehbje je max uit je accu

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

idd, die wear level schommelt bij mij ook wat (asus M6va, 2 maanden uit, ook met nhc gemeten), niet om je zorgen over te maken bij een nieuwe accu