[XP] ATI Map komt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb een probleem op mijn XP PC. Na het deleten van de map ATI in de "C:\Program Files" folder komt deze steeds terug na het rebooten. Het is geen spyware o.i.d. Hoe krijg ik deze map nu weg? Zelf denk ik dat er een bepaalde opdracht in het register staat, maar hoe kom ik hier achter? Heeft iemand anders hier al eens problemen mee gehad.

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Staan er ook bestanden in. Zo ja dump deze eens op virusscan.jotti.org

Grutte Pier fansels

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je de ATi software wel door middel van het Add/Remove dialoog verwijdert? Dan zou alles (in princiepe) verwijderd moeten zijn. Er zijn veel (gratis) register scanners beschikbaar, om te kijken of er overbodige keys in je register staan. CCleaner is bijvoorbeeld een erg goede. Ook kan je natuurlijk zelf in het register zoeken naar C:\Program Files\ATI en kijken of de sleutels daar nog wel kloppen. Ook zou je kunnen proberen de map te verwijderen door middel van een secure delete tool (bijvoorbeeld SDelete). Het kan ook geen kwaad om je schijf even te laten controleren met CHKDSK, misschien is er een deeltje van je filesystem wat niet helemaal meer klopt :)

[ Voor 27% gewijzigd door the_shadow op 12-11-2005 00:02 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt een ATI kaart (X800XT) en dus ook ATI software geinstalleerd toch?
Zit een repair functie in, vandaar.
Speciaal gemaakt voor dit soort dingen.
Anders moet je alleen de losse driverfiles gebruiken en afzien van allerlei controlpanel extensions in je display tabs.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ik gebruik zelf Dr. Delete, das een mega handig en gratis programma

http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm