Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lian Li PC-75B

Pagina: 1
Acties:

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-11 14:30
Hallo,

Ik ben op zoek naar de Lian Li PC-75B. Dus de hoge toren van Lian Li, in het zwart, met doorzichtige plaat. Na heel google af te sporen kwam ik op inkoopacties terecht maar die was al voorbij.. Heeft een van jullie enig idee waar ik de kast kan kopen?

Om nou 189 euro te betalen en vervolgens weer 89 voor de plaat vind ik een beetje zonde van me geld.

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
het moet in nederland te bestellen zijn of is amerika ook goed ?
zo ja , zie dit :

http://www.xoxide.com/lianlipc75.html

I've GoT a solution

• Dedgeh
Amerika kan, iemand ervaring ermee? Lijkt mij niet echt lekker met betalen enz

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 11:21
Ik heb nog geen pc-cases gekocht uit het buitenland maar aangezien er ook een succesvolle IA is geweest op www.inkoopacties.net met deze webwinkel lijkt het me geen probleem om bij deze te bestellen.

• Dedgeh
Oké, ik ga er achteraan. Bedankt, ik kwam zelf idd ook op xodide oid maar dat was amerika maarja, als er geen andere keus blijkbaar is. zal het maar moeten.

ty

• Dedgeh
At current we only ship to the United States (including APO/FPO addresses, Puerto Rico, Guam, and the US Virgin Islands) and Canada. We will not accept orders from customers living in other countries.

dit lukt dus kennelijk niet?

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
nee dan zal je een ander bedrijf moeten zoeken :(

verder was de inkoopactie toch beeindigd ivm geen goede leverancier ;)

Edit : http://www.so-trickcomputers.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=LL75B&Category_Code=ACC

[ Voor 49% gewijzigd door roelke op 12-11-2005 10:17 ]

I've GoT a solution

Pagina: 1