Ook mijn broer heeft last van dit probleem. Na een periode van heen en weer sturen reizen en sturen heeft hij zijn pc na vier weken weer terug. Alle is bijna vervangen behalve de videokaart en het cd-rom station. Nou wil het voorval zich voordoen dat hij het weer niet doet. Na verloop van tijd valt de pc uit, tijdens het spelen van spellen zoals COD2. Er komt eerst een blauw scherm en daarna start hij weer opnieuw op. Na heel wat heen en weer gebeld te hebben met de computerboer kreeg hij het advies om andere drivers te proberen omdat die de problemen vaak veroorzaken. Ik zelf denk dat dit dikke BSH is omdat hij het het eerst uur gamen wel overleeft. Ik zelf zit dan ook aan de temperatuur te denken.
Hij heeft speedfan geinstalleer en kreeg het volgende resultaat

hoe resize ik hem?? met welke code? ( ik dacht zelf aan height: 500px en width: 500px maar het wil niet werken)
De meeste waarden zijn normaal en goed te noemen alleen zijn er twee uitschieters. Weet iemand wat die twee kunnen betekenen? En of het wel aan de warmte ligt of aan de drivers zoals de computerboer zegt.
btw: Maya en Autocad blijven wel goed werken.
Hij heeft speedfan geinstalleer en kreeg het volgende resultaat

hoe resize ik hem?? met welke code? ( ik dacht zelf aan height: 500px en width: 500px maar het wil niet werken)
De meeste waarden zijn normaal en goed te noemen alleen zijn er twee uitschieters. Weet iemand wat die twee kunnen betekenen? En of het wel aan de warmte ligt of aan de drivers zoals de computerboer zegt.
btw: Maya en Autocad blijven wel goed werken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)