pasta schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:18:
Hoewel Norton ook niet mijn favoriet is, zou ik toch even willen wijzen dat Norton verkopen ongeveer dezelfde dooddoener is als Windows opnieuw installeren. Nadat je alle opties hebt uitgeprobeerd blijven die 2 nog over. 
Waarom zou dat zo zijn? Je kan Norton gewoon op Vraag & Aanbod zetten hoor
offtopic:
Waarom een modbreak?
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:21:
Gebruik Norton Antivirus de Corporate edition. Ziet er nietzo gelikt uit als de conusmenten versies, maar werkt wel sneller en naar wat ik gehoord heb ook beter. Neemt volgens mij ook een stuk minder (werk)geheugen in dan de consumentenversies.
Ik zou in ieder geval geen andere scanner meer willen. (ow ja ook niet belangrijk, onbeperkt antivirus updates

)
Dan zal je Symantec Antivirus Corporate Edition bedoelen, want er bestaat geen Norton AntiVirus CE, Norton is de consumenten-naam van Symantec voor een aantal van hun producten. Hun eigen naam, Symantec, gebruiken ze meer voor het bedrijfsleven (En de wat meer eisende consument

). Maar inderdaad, het werkt sneller, verbruikt veel minder resources e.d. Maar toch zou ik dan nog steeds iets anders gebruiken. Dan kan je beter NOD32/Kaspersky(/F-Secure) gebruiken wil je een degelijke virusscanner hebben. Ik gebruik zelf NOD32, en die gebruik altijd 0% CPU en maar maximaal iets van 15MB geheugen, nooit problemen mee gehad, en is al jaren winnaar van de Virusbulletin (
VB100Award Nummer 34, wel leuk om eens te lezen)

Hier is nog een soort van review van een AV's:
http://www.pcwelt.de/news/sicherheit/118264/index1.html
En heb je al eens geprobeerd om in het register alle keys te verwijderen? (Let wel, in het register staan ook key's die je met Ctrl F in regedit niet kan vinden, die zijn verborgen, door bijvoorbeeld jv16 PowerTools te gebruiken (Gratis Trial), kan je die key's wel vinden).