[NFS:MW] Kan niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Beste tweakers,

Ik het het al op een ander forum gevraagd, maar krijg geen reacties.

Nu probeer ik het hier.

Als ik de demo van Need for Speed Most Wanted download en daarna wil installeren, dan komt ie met het volgende scherm:

http://img51.imageshack.us/img51/6025/nfsmwproblem2bv.jpg

Zoals je op de screen kan zien, heb ik gewoon de laatste directx, dus ik weet niet waaraan het ligt.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Groet,

Nick

motabeatz.com

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
ik weet niet of dat het iets uitmaakt maar vorige maand is er een directx 9.0c october uitgekomen. die hier is te vinden: meuktracker: Microsoft DirectX 9.0c October

mss dat het dan wel lukt, al lijkt het me sterk maar toch, niet geschoten is altijd mis.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 15:41

mokumouse

LOLstoel User

mrboomblaster schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:22:
ik weet niet of dat het iets uitmaakt maar vorige maand is er een directx 9.0c october uitgekomen. die hier is te vinden: meuktracker: Microsoft DirectX 9.0c October

mss dat het dan wel lukt, al lijkt het me sterk maar toch, niet geschoten is altijd mis.
Daar heeft de topic starter vrij weinig aan aangezien het de SDK is en niet de installer, dat pakket is dus alleen om applicatie's te schrijven...

Blaat...

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 08:54
Ik heb dus exact het zelfde probleem! Ik heb de DirectX 9.0c die bij de demo zat ook al op nieuw geinstalleerd, maar ik blijf die melding houden.

Mijn systeem:
AMD64 3200+
Asrock 939-DUALSATA
768 DDR PC3200
Windows XP SP2
DX 9.0c

Ik snap er letterlijk geen fluit van, zeker op mijn PC zou het gewoon moeten draaien :S

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Oplossing is heel simpel. Zodra je alle files hebt uigepakt moet je die 0compressed.zip uitpakken in de hoofdfolder en dan de exe uitvoeren. :)

• Motabeatz
Dat werkt bij mij ook niet.

Dan krijg ik een applicatie error van speeddemo.exe :X

ik zag op het forum van EA games, dat meer mensen hier last van hebben :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Motabeatz op 12-11-2005 23:58 ]

motabeatz.com

• Clueless
Ik heb ergens gelezen dat em in Windows 2000 Compatibility mode uitpakken wil helpen. Bij mij werkt het in ieder geval, maar ik heb em ook nog een keertje ergens anders van gedownload... Bij mij loopt ie inmiddels! (in 1280*1024 alle opties aan :Y))

Verwijderd

Bij mij werkt het ook niet.
Hoe kan ik uitpakken in die windows 2000 mode?

• Clueless
http://us.rd.yahoo.com/ga.../p/2/411714/nfsmwdemo.exe

Had em daar gedownload, daar kreeg ik ook gewoon de EULA te zien en zo, dus denk dat er ook nog al wat corrupte downloads zijn.

Uitpakken in Windows 2000 Compatibility Mode:
- Eigenschappen van het bestand opvragen
- Tabblad Compatibiliteit
- Compatibiliteitsmodus aanvinken
- Windows 2000 uit het lijstje selecteren
- OK
- Dubbelklikken & uitpakken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Clueless op 14-11-2005 12:01 ]

• Motabeatz
Jep et is gelukt, thx Clueless voor de tips _/-\o_

motabeatz.com

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Zelfde probleem dus met de volle versie :/ Nog meer tips?

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:58
bruutone schreef op donderdag 17 november 2005 @ 01:08:
Zelfde probleem dus met de volle versie :/ Nog meer tips?
Ja, zet de autorun.exe op cd1 in windows 2000 compatibiliteits modus en dan werkt alles weer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bart1983 op 17-11-2005 11:04 ]

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bart1983 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:03:
[...]

Ja, zet de autorun.exe op cd1 in windows 2000 compatibiliteits modus en dan werkt alles weer :)
Dit helpt hier niet met de volledige versie :/

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ultra schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:47:
[...]

Dit helpt hier niet met de volledige versie :/
Idd ik heb er ook last van :( en op de ea site kan ik ook geen goede info vinden... heb al zo lang op het spel gewacht nu heb ik hem eindelijk doet ie het niet!!!

Ik ga maandag maar eens met ea support bellen.

edit:

Linkje gevonden met mogelijke oplossingen! http://www.techsupportforum.com/showthread.php?t=24326

[ Voor 14% gewijzigd door D3NN1S op 19-11-2005 18:08 ]

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:08

justifire

Shut up and squat !!

CD/DVD kopieren naar map
In deze map Autorun.exe uitvoeren in windows 2000 compatibiliteitsmodus en dan werkt hij zonder problemen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Sorry voor de late kick, maar ik heb dit probleem dus ook (met de volledige versie, niet de demo). Kopieren naar een nieuwe map, autorun.exe in win2000 compatibility mode zetten en dan opstarten, dat wekt dus helemaal niet.

Hij geeft wel de juiste (soort van) DirectX-EULA weer en begint met een antiek-ogende installer:
Afbeeldingslocatie: http://thany.org/screenshots/Screenshot847.png
Maar dan beweert ie op de helft zo'n beetje dat het toch echt niet voldoet aan de Windows logo-tests enzo:
Afbeeldingslocatie: http://thany.org/screenshots/Screenshot849.png
En dan weer die melding:
Afbeeldingslocatie: http://thany.org/screenshots/Screenshot850.png

Kan die check voor DirectX niet gewoon overgeslagen worden? Want klaarblijkelijk is die check gewoon slecht gemaakt.

日本!🎌

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
_Thanatos_ schreef op zondag 09 april 2006 @ 03:10:
Sorry voor de late kick, maar ik heb dit probleem dus ook (met de volledige versie, niet de demo). Kopieren naar een nieuwe map, autorun.exe in win2000 compatibility mode zetten en dan opstarten, dat wekt dus helemaal niet.

Hij geeft wel de juiste (soort van) DirectX-EULA weer en begint met een antiek-ogende installer:
[afbeelding]
Maar dan beweert ie op de helft zo'n beetje dat het toch echt niet voldoet aan de Windows logo-tests enzo:
[afbeelding]
En dan weer die melding:
[afbeelding]

Kan die check voor DirectX niet gewoon overgeslagen worden? Want klaarblijkelijk is die check gewoon slecht gemaakt.
Weet je wel zeker dat je de laatste dx versie hebt. Van dx 9.0c heb je namelijk nog tig verschillende versies.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Dat weet ik heel zeker ja. Ik heb nml zojuist de nieuwste van MS.com gehaald en geinstalleerd. Echter helpt het voor NFSMW drie keer niets. Zowel met als zonder compatibility mode :'(

(Is de game niet handmatig te installeren? Die dikke ZIP kan ik zelf ook wel uitpakken, daar heb ik geen installer voor nodig)

[ Voor 28% gewijzigd door _Thanatos_ op 09-04-2006 03:36 ]

日本!🎌

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm...als je je dvd ript naar je HD, kan je de config.cfg/ini aanpassen. Dit configbestand wordt bij het installeren geladen, je moet deze waarde wijzigen:

van: DirectXVersion=Directx9, naar DirectXVersion=Directx9c

Je moet maar ff zelf uitvogelen welke waarde het precies is en welk bestand enzo. Hij staat iig in je hoofddirectory.

Vage post, 'k weet het...maar dit is het enige wat ik ervan herinner, op zondag 4:00.... ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Zoiets had ik intussen al ergens anders gevonden, maar die ging anders. Inderdaad eerst naar je hdd kopieren en dan in .\autorun\autorun.cfg de waarde DirectXVersion van "9.0c" veranderen naar "0".

Daarmee slaat ie de check gewoon over. En waarempel: het werkt :)

Maar ik begrijp niet dat EA dit soort triviale dingen niet ff wat beter test.

日本!🎌

Pagina: 1