Heb onlangs een nieuwe hd gekocht dus mocht alles opnieuw gaan instaleren/instellen, maar nu zit ik met het volgende probleem.
Het internet is echt bizar traag, heb echt vanalles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet
Als ik wat download begint het met 80kbs en binnen 5 seconden eindigt het tussen de 1kbs en 20kbs, in het verleden was het altijd boven de 250 gegarandeerd.
Weet niet waarom ik dit probleem heb, ik heb de nieuwste drivers voor me moederbord plus netwerk kaart, nergens zie ik foutmeldingen opploppen, of hardwareproblemen in het lijstje, in de bios heb ik alles goed staan.
Tevens heb ik gescant met adaware, en me vrirusscanner.
Alles lijkt dus goed ingesteld te zijn maar toch is het zoooooo traag
Me broertje heeft via mijn pc verbinding met het internet.
ik heb een:
Chello classic abbo
Msi K8t Neo f2 met een Realtek rtl8169 8110 Fast Gigabit Ethernet Nic waar me broertjes pc is op aangesloten
Realtek 8139/810x Family Ethernet Nic waar ik het internet door krijgt
Als iemand me een gouden tip kan geven..
Het internet is echt bizar traag, heb echt vanalles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet
Als ik wat download begint het met 80kbs en binnen 5 seconden eindigt het tussen de 1kbs en 20kbs, in het verleden was het altijd boven de 250 gegarandeerd.
Weet niet waarom ik dit probleem heb, ik heb de nieuwste drivers voor me moederbord plus netwerk kaart, nergens zie ik foutmeldingen opploppen, of hardwareproblemen in het lijstje, in de bios heb ik alles goed staan.
Tevens heb ik gescant met adaware, en me vrirusscanner.
Alles lijkt dus goed ingesteld te zijn maar toch is het zoooooo traag
Me broertje heeft via mijn pc verbinding met het internet.
ik heb een:
Chello classic abbo
Msi K8t Neo f2 met een Realtek rtl8169 8110 Fast Gigabit Ethernet Nic waar me broertjes pc is op aangesloten
Realtek 8139/810x Family Ethernet Nic waar ik het internet door krijgt
Als iemand me een gouden tip kan geven..
Fokky's nemen de wereld over \^0^/