Speedtouch 510 als router

Pagina: 1
Acties:

• Oosterloo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-04 12:29
Dag mensen dit is mijn eerste post hier..

Ik moest gisteren adsl installeren bij een kennis van mij dit was allemaal makkelijk maar nu moet ik ook nog de speedtouch gebruiken als router. als ik m instel als router dan krijg ik wel netjes een ip adres toegekend maar he bik geen verbinding met internet.

Als ik m gewoon gebruik als modem dan krijgt de computer automatisch het ipadres toegekend van de provider en heeft wel internet.

hoe kan ik dit oplossen??

Dankje wel alvast

Ik hoop hier een prettige tijd te hebben

Verwijderd

Tsja, daar kunnen wij nogal weinig over zeggen zo. Welk IP-adres krijg je toegekend? Krijg je de juiste gateway toegekend? Doe eens een output van ipconfig /all op de clients.

En wat zegt de Speedtouch als hij als router ingesteld is? Wat staat er op de statuspagina?

• Oosterloo
ok ikb en hier zo niet maar hij krijg alles toegekend van tele 2 uit.. en voor de verdere statistieken moet ik ff naar hun toe dit weekend

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

tele2=versatel toch... jammer.

http://www.speedtouch.nl/hotitems.html#versatel

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Oosterloo
best balen voor hun.. duzz ik kan nu het beste gewoon nog een router er achter zetten of lukt dat dan ook niet??