Toon posts:

Path of Neo, beeld blijft draaien?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister ben ik het in het trotse bezit van het nieuwe matrix spel: Path of neo. ZIt er mooi uit e.d. Maar er is 1 groot probleem. het beeld draait rond bij mij.

Klinkt vreemd en het is ook vreemd. Met de muis can je namelijk de camera aanpass (viewpoint) Het lijkt dus alsof de muis heel snel beweegt.

Heb al vanalles geprobeerd. Bij een andere pc bij ons thuis gebeurd dit niet. dus het moet aan mijn pc liggen. Ik heb de nieuwste drivers van ATI en tevens ook voor mijn desktop set (logitech dinovo)
Ik denk dat het aan mijn desktop set ligt. Maar ja wat kan ik hier aan doen.. Heb het spel laten importeren en dan nog niks hebben :(

Owja heb ook al gegoogeld maar dat mocht niet baten

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 15:41

mokumouse

LOLstoel User

hmm er staat me iets van bij dat als je gamepads oid. had aangesloten dat sommige games nogal raar gingen doen. Ik weet alleen niet of je er een gamepad aan hebt hangen ;)

anyway er is een patch uit voor path of neo, misschien helpt dat:

http://www.atari.com/us/s...NXP&pageDisplay=DOWNLOADS

Blaat...

Verwijderd

:> Sinds when is die spel uit!! ik dacht dat hij eind december kwam

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:36
Ik zou ook de patch proberen.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:31:
:> Sinds when is die spel uit!! ik dacht dat hij eind december kwam
Daarvoor moet je in dit topic zijn: [rml][ PS2, PC, Xbox] The Matrix: Path of Neo[/rml]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11
bij mij lag het aan de game pad. Ik moest dus eerst een knop indrukken van mn gamepad en toen deed tie normaal