In een project in Visual Basic 6 heb ik het custom component vbalGrid toegevoegd van vbAccess. Nu werkte dit allemaal perfect, todat ik VB.NET ging deinstalleren. Toen ging hij klagen over componenten die hij niet kon vinden. De linkt wezen toen naar een andere plaats. Na de .ocx bestanden op de goed plek te hebben gezet werkt het echter nog niet goed. Ik krijg bij het openen van een formulier in designmode een runtime 0. Opnieuw het component registreren in "components..." werkt niet.
Als ik alleen het formulier open in VB dan kan ik hem wel bekijken, maar als ik vervolgens het component er opnieuw op wil slepen krijg ik weer een runtime 0.
Ik heb al op verschillende sites gekeken naar runtime 0 en bij iedereen hielp het om de componenten opnieuw te registreren, maar bij mij dus niet. Hier op het forum kan ik er ook niets over vinden.
Wie helpt mij? (Zit veel tijd in het project
)
Als ik alleen het formulier open in VB dan kan ik hem wel bekijken, maar als ik vervolgens het component er opnieuw op wil slepen krijg ik weer een runtime 0.
Ik heb al op verschillende sites gekeken naar runtime 0 en bij iedereen hielp het om de componenten opnieuw te registreren, maar bij mij dus niet. Hier op het forum kan ik er ook niets over vinden.
Wie helpt mij? (Zit veel tijd in het project