[PC] Goldeneye Source

Pagina: 1
Acties:
  • 2.428 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52
Wie kent het niet, de succes volste shooter op de n64: Goldeneye.
Nu is die in de maak op de hl2 engine ; Goldeneye Source :

"A hot new total conversion is coming out for Half-Life 2. The modification is called "GoldenEye Source", and will be based on the Nintendo 64 classic GoldenEye 007 by RareWare.

The mod will have both a single player and a multi player mode, which means that you're likely to see a GoldenEye Source ladder right here on ClanBase when the mod is released. The conversion is currently still in "Alpha" but the full version is expected to be released by christmas.

If you want to find out more about this mod, check out their webpage. We especially recommend the media section which has some impressive screenshots and music from the mod.

Afbeeldingslocatie: http://www.goldeneyesource.com/images/motw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.goldeneyesource.com/renders/s/s_pp7_r.gif

Op http://www.goldeneyesource.com/media.php zijn Wallpapers / Mp3's / screens te vinden over deze game

hehe dit gaat weer leuk worden sp en mp :9~

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

OMG _O_ heil
Maar ik had liever Perfect Dark gehad :P
Een merry christmas in ieder geval als hij dan gereleased word.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site ziet er redelijk gelikt uit maar ik betwijfel ten zeerste of deze mod uberhaupt zijn final haalt....

En hoe zit het met evt rechten? Zijn deze niet vastgelegd ergens en dus niet zomaar te gebruiken door een of ander modteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk eigenlijk dat ze juridisch helemaal afgemaakt worden door EA. ;) Aangezien die de huidige (game) james bond rechten bezitten.

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 16:25 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik denk dan nog eerder door Nintendo omdat die de rechten hebben van het spel wat ze reproduceren..
maargoed op leveldesign (en wapens) kan je geen copyright leggen. Wel op de naam goldeneye en misschien de muziek, maar dat zal geen onoverkomelijk probleem zijn.
Die DBZ mod voor Hl1 is ook nogsteeds online (en niet aangeklaagd) terwijl de DBZ mod voor Q3 wel helemaal afgemaakt is door de juristen van Bandai.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:18
Als EA zijn rechten gebruiken om deze mod te verbieden dan bevestigen ze daamee dat deze mod serieuze competitie is. En hun huidige 007games bagger zijn.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
laten we het beste hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.goldeneyesource.com/music/watch-redone.mp3

:9~ , ik verdrink hier in mijn eigen speeksel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

mokumouse

LOLstoel User

Dekaasboer schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:09:
Als EA zijn rechten gebruiken om deze mod te verbieden dan bevestigen ze daamee dat deze mod serieuze competitie is. En hun huidige 007games bagger zijn.
volgens mij is deze game in de tijd door Rare gemaakt voor de N64 en niet EA dus hetlijkt mij dat Rare de rechten van goldeneye (het spel) heeft :?

Anyway ik ben erg benieuwd, heb er vroeger heel wat uurtjes aan besteed om de N64. Zaten ook wat leuke "cheats" in zoals de donkey kong cheat :D

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Lijkt mij ook dat RAre de rechten heeft, ach we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

shameblaster schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:30:
Lijkt mij ook dat RAre de rechten heeft, ach we zien wel
De rechten van het originele spel liggen bij Nintendo (rare heeft het gemaakt voor nintendo), de rechten van de karakters liggen bij EA (omdat die de algemene James Bond rechten heeft).

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

TheEvilCuber schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:36:
[...]

De rechten van het originele spel liggen bij Nintendo (rare heeft het gemaakt voor nintendo), de rechten van de karakters liggen bij EA (omdat die de algemene James Bond rechten heeft).
Als deze ook maar iets bij de sfeer, gameplay, grafics. van het org. zal komen (En dan natuurlijk in deze tijd geplaatst, dus grafics die net zo mooi zijn als in HL2 maar dan ook de details van een tvtje daar enz enz. Dan zou dat wel heel erg ownen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:26
ik verdrink mee oke! wat een heerlijke sound weer, oude tijden herleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
die sounds blijven heerlijk, ik hoop dat ze de kerst halen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Dit lijkt mij dus echt zo gaaf he heb me uren vermaakt met goldeneye op de n64 enige nadeel was dat mijn vrienden of geen fan van goldeneye waren of er geen reet van kon dus multiplayer werdt snel saai aangezien ik altijd won. toen ik paar jaar later een xbox kocht dat ik nog een keer terug aan goldeneye en dacht ik damn wat zou ik dat spel graag online spelen nu maar hopen dat deze mod aan mijn verwachtigingen kan tippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

k denk dan nog eerder door Nintendo omdat die de rechten hebben van het spel wat ze reproduceren.
Klopt, alleen noemde ik hen niet op omdat het erg moeilijk is te zeggen hoe het nou zit. Goldeneye is compleet van Nintendo, niet van Rare. De license is niet meer van Nintendo dus vraag ik me dus af hoe dat nu zit. :) Destijds was de license natuurlijk wel van big N.
In principe kan EA aanklagen i.v.m. het gebruik van hun (gelicenseerde) materiaal en Nintendo aangezien het een kloon is van hun game.

Ik persoonlijk vind he niet zo vreemd als EA zou aanklagen hoor..ik wil dat ook niet maar bescherming van je IP, licenties e.d. is vrij normaal. Degene die hierboven aangeeft dat aanklagen een bevestiging zou zijn van het feit dat de EA games bagger zijn is natuurlijk onzin. Ja alle EA Bond games op 1 na zijn bagger maar wat als ze supergoed waren...dan moet je maar niet je eigendommen beschermen ? :)

[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 15-11-2005 14:55 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Written by Baron
Sunday, 27 November 2005

Hey all, we are still around. We know we havent released many updates lately, but we are still working hard and making alot of progress behind closed doors. However we do have some news to release. Alpha.

We'll be releasing an alpha on December 25th, at 12AM EST.

A while back we mentioned of this release, but only on our forums. We stated that it would be a beta release, however we decided that with all the content we will be adding soon, thats when we should be in beta stages. All the content we will be releasing will still be the same as we mentioned when we first talked about the alpha release, but instead of being an beta, it will be an alpha.

Things included in the alpha will be:
- 8 Weapons. ( PP7, KF7, AutoShotgun, ZMG, Golden Gun, Proximity\Remote\Timed mines, and both the throwing and hunting knives.
- 4 maps. ( Facility, Facility Backzone, Egyptian, Control )
- 3 Character models. ( Bond, Oddjob, Ourumov )
- 3 Gameplay modes. ( Deathmatch, License to Kill, Man with a Golden Gun )

*Note: All content listed is subject to change, so we may have more available by the release.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vergeet niet dat Nintendo de rechten bezit voor Goldeneye. De N64 versie dus.

Alleen als iemand toestemming heeft van Nintendo kunnen ze die game weer opnieuw uitbrengen. Dus zou EA dat willen doen moeten ze het eerst aan Nintendo vragen (en betalen).

Het zit zo:

EA bezit de rechten voor James bond games maar Nintendo bezit de rechten voor Goldeneye (N64 versie).

Dus alleen een samenwerking tussen EA en Nintendo kan een remake van Goldeneye opleveren.

[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 29-11-2005 17:48 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Goldeneye Source is releasing an alpha on Christmas Day! After nearly a year of development, Goldeneye Source has finally reached alpha stages. It's really a rewarding experience to see something you've invested so much time into finally come together and take shape. We all know that making a mod isn't easy and to simply make it to alpha stages is a tremendous accomplishment in itself. The entire development team has really come together these last couple months to make this alpha release a success.

Of course we couldn't have done it without the community. The support for this mod has been fantastic and we can't thank you enough for it. This mod would have died out a long time ago without you. We hope this media release will help tide you over till the release.
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2source.com/qtsneakpeak/oddjob1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2source.com/qtsneakpeak/oddjob2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2source.com/qtsneakpeak/oddjob3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2source.com/qtsneakpeak/oddjob4.jpg

:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 16:07

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ben altijd fan geweest van GoldenEye en vooral van de map Facility. Heb zelfs eens geprobeerd om hem na te maken in HL² maar dat lukte niet echt, super dat er nu een mod van komt! :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De alpha is uit! En het is best leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa, hele vette mod.

Echt goed gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Net ook even gespeeld, ziet er erg gaaf uit. Ik had echt weer de N64 sfeer te pakken! Wel ff wennen dat er geen crosshair aanwezig is. Ik heb overigens wel problemen tijdens het laden van een game, wanneer ik een internet server join wil de hele zaak nog wel eens vast slaan... Iemand anders die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Fokkie schreef op zondag 25 december 2005 @ 13:19:
Net ook even gespeeld, ziet er erg gaaf uit. Ik had echt weer de N64 sfeer te pakken! Wel ff wennen dat er geen crosshair aanwezig is. Ik heb overigens wel problemen tijdens het laden van een game, wanneer ik een internet server join wil de hele zaak nog wel eens vast slaan... Iemand anders die dit heeft?
Ik vind het ook een erg toffe game, het brengt het goldeneye gevoel weer terug.
Ik heb ook af en toe dat het vast slaat of dat je in de server ben en niet kan bewegen enz enz.
De crosshair die mist vind ik nog niet zo heel erg vind het minder dat het springen het niet doet, soms kom je op plekken waar je niet uit kan zonder te springen :?
( :7 w8 met smart op de volledige versie)

Offtopic: Perfect Dark Source is ook in de maak.

[ Voor 4% gewijzigd door SV3NNER op 25-12-2005 16:20 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik installeer hl2 weer special voor deze mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
Is dit ook cool als je geen fan bent van james bond? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:53:
Is dit ook cool als je geen fan bent van james bond? :)
Ja! Ik ben niet echt fan van de films, maar deze game is gewoon zo geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 12:11
IRC: #goldeneyesource op gamesurge OF quakenet (dmv een bot zie je alles op beide servers). Ik ben daar DyingToLive en zit op gamesurge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Heb je hier ook die golden gun? 1 shot is dood, dat vond ik altijd leuk in multiplayer :D :D :D
Edit:Ik krijg een heerlijke crasherror :|

[ Voor 19% gewijzigd door Cabo op 25-12-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Dit vond ik op het goldengun forum:
It hasent been completely decided yet on whether we will allow the golden gun to be a useable weapon in standard deathmatch modes, or if we will have it so you have to play a certian game mode to use it. This will be talked about alot when we do our final play tests just before the beta release date.
Ik ben hem zelf nog niet tegengekomen.. (ook nog niet langer dan 15 min gespeeld)

[ Voor 11% gewijzigd door F0kke op 25-12-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
@ alle reacties over copyright:
volgens mij is rare nu van micro$oftMicrosoft , dus als er al iemand aan gaat klagen is het wel bill gates met zijn dikke portomonaie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 13:45 ]

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapietoetoe schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:41:
volgens mij is rare nu van micro$oft , dus als er al iemand aan gaat klagen is het wel bill gates met zijn dikke portomonaie
Of EA, want die heeft de rechten op James Bond ofzo. En de Bond game van EA verkoopt natuurlijk niet zo goed als er zon goede gratis bond game is te downloaden :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:33

KhaZ

Alfa Romeo

Er is helemaal geen probleem met copyrights, zo lang die lui het maar niet verkopen / winst maken :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Flapietoetoe schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:41:
volgens mij is rare nu van micro$oft , dus als er al iemand aan gaat klagen is het wel bill gates met zijn dikke portomonaie
Nintendo bezit de rechten op GoldenEye, niet Rare. Nintendo heeft al aangegeven van plan te zijn het spel volgend jaar opnieuw uit te brengen op de Revolution. Uiteraard zal Rare natuurlijk wel een deel van de opbrengst krijgen van een re-release van het spel, net zoals bij de GBA versies van de Donkey Kong spellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
kan niet connecten aan een server, jammer hoor

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Is wel chill dat golden eye hier een NL server voor de liefhebbers
82.93.14.152:27015 NL Only Goldeneye Server

Verwijderd

Dit wordt smullen als ik straks thuis kom. Was vroeger enorm fan van dit spel :9~

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 11:14
de rechten van goldeneye liggen bij RARE en die heeft microsoft gekocht

• andyy
en trouwens deze mod zuigt aars na 5 min spelen moest ik echt snel naar de plee rennen :/ :r

• YscO
  • Laatst online: 12-08 16:51
andyy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:24:
en trouwens deze mod zuigt aars na 5 min spelen moest ik echt snel naar de plee rennen :/ :r
Kun je ook een argument geven waarom, wil hem morgen namelijk wel is proberen :)

Verwijderd

YscO schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:35:
[...]

Kun je ook een argument geven waarom, wil hem morgen namelijk wel is proberen :)
Gewoon proberen, tis echt een geweldige mod. Ookal is het nog maar een alpha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
multiplayer zuigt zit totaal geen balans in
je hebt geen crosshairs
je hebt maar 4 wapens (ak, pistol, mac en shotgun)
zit geen singleplayer in
je ziet het reloaden niet ipv te reloaden gaat het wapen even uit het scherm waarna het terugkeert
de geluiden zuigen lijkt net of je met een nietmachine schiet :| :|
de recoil van de wapens zien er niet uit.
genoeg argumenten ?
maar het is natuurlijk zeer persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
andyy schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:11:
multiplayer zuigt zit totaal geen balans in
je hebt geen crosshairs
je hebt maar 4 wapens (ak, pistol, mac en shotgun)
zit geen singleplayer in
je ziet het reloaden niet ipv te reloaden gaat het wapen even uit het scherm waarna het terugkeert
de geluiden zuigen lijkt net of je met een nietmachine schiet :| :|
de recoil van de wapens zien er niet uit.
genoeg argumenten ?
maar het is natuurlijk zeer persoonlijk :P
Nooit eerder een Alpha release gespeelt?

Oh en je kan trouwens ook niet springen in multiplayer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andyy schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:11:
ooit het origineel gespeelt op n64? daar gaat het ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Demoniac schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:45:
Ben altijd fan geweest van GoldenEye en vooral van de map Facility. Heb zelfs eens geprobeerd om hem na te maken in HL² maar dat lukte niet echt, super dat er nu een mod van komt! :D
In de oude CS heeft een tijdje een remake van Facility gezeten (dat was heeeel vroeger) maar die werd er snel uitgehaald toen betere maps beschikbaar kwamen.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
kevin schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:42:
[...]

Oh en je kan trouwens ook niet springen in multiplayer :+
Ligt toch aan de server? Bij de ene kun je wel springen en bij de andere weer niet. Verder wel een leuke mod, ook al heb ik nooit Goldeneye 64 gespeeld. Het is gewoon leuk om even te spelen en dan weer weg te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:45:
[...]

In de oude CS heeft een tijdje een remake van Facility gezeten (dat was heeeel vroeger) maar die werd er snel uitgehaald toen betere maps beschikbaar kwamen.
Zo dat was wel heeeeel vroeger. Moest er ff over nadenken. Gouwe ouwe was dat O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik vind zonder crosshair spelen wel zo leuk bij deze game. Volgens mij heb ik op de N64 ook nooit met crosshair kunnen spelen (te lang geleden :)), dus ik ben blij dat ze dat ook in de mod zo gedaan hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.emumaniak.zel.pl/info/screeny/9269%281%29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.answers.com/main/content/wp/en/c/c9/N64_GoldenEye.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:10

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Fokkie schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 10:48:
Ik vind zonder crosshair spelen wel zo leuk bij deze game. Volgens mij heb ik op de N64 ook nooit met crosshair kunnen spelen (te lang geleden :)), dus ik ben blij dat ze dat ook in de mod zo gedaan hebben.

[afbeelding]

[afbeelding]
Er zat wel een croshair in maar die was er alleen voor als je stil stond, dat je dan kon richten (dingen in de verte, snipen enzo in de map Surface ) :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/harry.bastiaansen/james%20bonda.JPG

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En nu is GE:S te downloaden volgens Gamer.nl
Cyber Genetic Studios heeft hun Half-Life 2 mod bijna af. De alpha versie van Goldeneye: Source is vanaf nu te downloaden.
De mod is gebaseerd op de shooter Goldeneye 007 die uitkwam op de Nintendo 64 en door velen als de beste James Bond game ooit wordt gezien.

Deze alpha versie van Goldenye: Source biedt 8 wapens, 4 maps, 3 character models en 3 gameplay modes. De mod dient in de SourceMods directory van Steam geplaatst te worden.
En ja, ik weet dat het Alpha is maar toch vond ik het leuk om even te posten, aangezien ze er bij Gamer blijkbaar nu pas achter kwamen dat hij uit was... of heb ik wat gemist? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Yup gamer is er erg laat mee, het is al sinds kerst te downloaden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 16:05

Polycom

Poes van goud

-edit- Mn toetsenbord deed raar.

Ik wilde dus zeggen dat het zwaar nice is dat ze de gameplay in stand hebben gehouden.

[ Voor 93% gewijzigd door Polycom op 03-01-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Weet iemand hoe je het moet spelen?

ik heb hem in de mods map gedaan.. maar als ik hem open dan opent hij een raar halflife scherm waar ik geen newgame kan kiezen en dergelijk.

[ Voor 70% gewijzigd door Polycom op 03-01-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Basti504 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:32:
[...]

Er zat wel een croshair in maar die was er alleen voor als je stil stond, dat je dan kon richten (dingen in de verte, snipen enzo in de map Surface ) :P

[afbeelding]
Dat klopt precies, Goldeneye staat achter me samen met Perfect Dark :*) , trouwens je kon ook niet springen in het origineel, toch maar Half-Life 2 kopen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:52
Hij is offline gehaald :O kan iemand hem even uploaden ?
hij zit namelijk niet in de Alpha :X

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk een hele erge n00b vraag,
maar ik heb hem net gedownload en hoe installeer je hem dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schobbejak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Het hele mapje in steamapps/sourcemods zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:11

houthakker

Poehé

Dat mapje bestaat bij mij helemaal niet, er staat alleen een map met m'n username; en als ik het daar in gooi werkt het ook niet?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt vet! Ik heb gisteren nog goldeneye op m'n nintendo-64 emulator gespeeld (project 64 laatste versie) en ik mis die tijd toch echt wel :/ Ik ga deze zeker installeren :D

Ps: de originele n64 versie had standaard ook geen crosshair, alleen als je op de rechterschoudertoets drukte kon je richten met crosshair :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:11

houthakker

Poehé

houthakker schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:14:
Dat mapje bestaat bij mij helemaal niet, er staat alleen een map met m'n username; en als ik het daar in gooi werkt het ook niet?
Heb het al opgelost, komt omdat ik alleen Halflife-DM heb. Leuk spel, alleen het perspectief van de wapen klopt niet helemaal, dus dat mikken is wel lastig. Verder kun je met de K7 inzoomen met rechtermuis toets, (net als idd die schouderknop) alleen mis ik dan de crosshair. Bij andere wapens blokkeert het hele wapen :?.

Muziek is geweldig, en het geluidje als je dood gaat. Ze hebben echter niet de orginele N64 sounds gebruikt, das wel jammer, misschien zelf ff een sounddump van een N64 Rom doen?

Nu maar hopen dat er een hoop levens enzo bij komen en wapens.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verdomme, ontdek ik eindelijk deze mod zijn er helemaal geen servers waar ik de game ff op kan spelen :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:23:
Dit is echt vet! Ik heb gisteren nog goldeneye op m'n nintendo-64 emulator gespeeld (project 64 laatste versie) en ik mis die tijd toch echt wel :/ Ik ga deze zeker installeren :D

Ps: de originele n64 versie had standaard ook geen crosshair, alleen als je op de rechterschoudertoets drukte kon je richten met crosshair :Y)
Je hebt gelijk, nu ik weet t weer. Jammer dat er niet zo'n rechterschoudertoets op mijn muis zit ;) Opzich is het best snel wennen zonder crosshair, maakt het toch wat leuker als je het mij vraagt..Nu maar wachten op de patch die binnenkort uitkomt..
We will be releasing a patch within the next few days. The patch will include a number of bug fixes as well as updated maps. Some issues addressed in the patch are:
-Updated textures and architecture on all maps.
-Player spawn points added on all maps.
-Weapon spawn points added in Caves.
-New Facility props added by Killermonkey.
-Updated soundscapes.
-Goldengun spawn (fixed)
-Weapons getting stuck to where you can't pick them up (fixed)
-Use on weapon spawn exploit/bug (fixed)
-Listenserver changelevel crash (fixed)
-Player spawn points(fixed)
-Armor pickup sound added.
-HUD image (shotgun/knives death symbol), and weapon pickup images.(fixed)
-User Contributed Sprays added.
-Guns flying too far after death (fixed)
-Empty weapon pickup/auto switching(fixed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik moet zeggen dat dit de leukste alpha versie is die ik ooit van een game heb gespeeld. Kan niet wachten totdat alle wapens characters en velden en modes erin zitten. Ook zou het nice zijn dat je met de rechtermuisknop het oude bekende crosshair kan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

leuke kick consje ;)

maar servers voor oude versie dus bijna allemaal down? niet echt de moeite om de huidige versie alsnog te proberen zeker? Ik wacht wel op de nieuwe.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:40
*kick, na meer dan 5 jaar dus eindelijk de 4.1
http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source

Eigenlijk moet er een nieuw topic aangemaakt worden of iig de ts post vernieuwen.
Heeft iemand hem al kunnen spelen? Ik kreeg alleen maar de melding dat ik opnieuw moest inloggen :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar! Ziet er in ieder geval heel erg goed uit.

Zal het topic even in de goede sectie plaatsen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:30
sbmuc schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:44:
*kick, na meer dan 5 jaar dus eindelijk de 4.1
http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source

Eigenlijk moet er een nieuw topic aangemaakt worden of iig de ts post vernieuwen.
Heeft iemand hem al kunnen spelen? Ik kreeg alleen maar de melding dat ik opnieuw moest inloggen :S.
Ik heb gisteravond kunnen spelen.
Eerste indruk is zeker niet slecht, het oogt goed en het speelt wel soepel.

Maar toch mis je teveel ten opzichte van de originele Goldeneye (duhhhhh :)).
Het is zeker een leuke game om af en toe te doen en ik zal vanavond ook vast nog ff gaan spelen.

Wat wel jammer is het feit dat je niet kan zien wat voor server je joined qua game-mode.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Verwijderd

Kun je dit ook downloaden via Steam of alleen via de website ?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 16:07

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Fanatix schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:07:
[...]

Ik heb gisteravond kunnen spelen.
Eerste indruk is zeker niet slecht, het oogt goed en het speelt wel soepel.

Maar toch mis je teveel ten opzichte van de originele Goldeneye (duhhhhh :)).
Het is zeker een leuke game om af en toe te doen en ik zal vanavond ook vast nog ff gaan spelen.

Wat wel jammer is het feit dat je niet kan zien wat voor server je joined qua game-mode.
Wat mis je zoal dan? Ik heb deze mod een jaar of 2 geleden geprobeerd en vond het toen juist een erg goed geslaagde 'port' naar de pc :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• M-Bullseye
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 11:57
Ik had beta 4 alleen gespeeld maar nu er weer een update is vind ik het weer stukken leuker. Ik heb er deze week al minstens 15 uur in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dit ook downloaden via Steam, omdat het op de hl2 engine draait ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 19:38
@pewpew, Nee, het is te downloaden vanaf hier.

Als je verder de wiki van de site even had bekeken dan had je dit ook kunnen vinden:
Your system must meet the minimum system requirements for the Orange Box Engine:
[...]
You must also own AT LEAST one game produced by Valve through Steam in order to download the Source SDK Base 2007.
Installatie handleiding

[ Voor 18% gewijzigd door jan-marten op 17-12-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 12:11
Balen, doet het niet op de Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Zo dan, gister ook maar eens een aantal potjes gespeeld!
Heel erg vermakelijk en mijn competitief gevoel kwam meteen weer boven zetten :P
Aantal potjes erg lekker gespeeld maar sommige waren lastig omdat je soms met 4 man tegelijk in een klein hokje spawnde. Wellicht dat ik vandaag nog weer wat potjes ga doen, kan dit wel heel erg waarderen ;)

Trouwens ging de installatie ed. lekker vloeiend en snel, was zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterTweaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 19:43
Weet iemand waar je dit kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Wat dacht je ervan eventjes te lezen alvorens zo'n vraag te stellen? sbmuc in "[PC] Goldeneye Source"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterTweaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 19:43
psychoclown schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:11:
Wat dacht je ervan eventjes te lezen alvorens zo'n vraag te stellen? sbmuc in "[PC] Goldeneye Source"
Oke thnx. Maar ik begrijp dus dat je wel eerst Half life2 geïnstalleerd moet hebben. Dat ga ik dan ook eerst maar even doen. :)
Pagina: 1