Hey
ik heb al sinds even een zeer onverklaarbaar probleem
soms hoor ik een usb apparaat unpluggen en dan is het even doodsangsten uitstaan maar een goeie 10 seconden later valt volledig mijn systeem uit en reboot hij dus, ik krijg wel een blauw scherm maar daar geraak ik echt niet wijs aan uit, het kan zoveel zijn volgens mij
Ook gebeurd dit nooit bij dezelfde handeling...
vandaag terwijl ik een dvd aan het branden was, gisteren tijdens een spelletje...
er staan geen spyware of virussen op mijn computer, voor de rest werkt hij echt perfect soepel en snel maar alleen dit is raar.
hieronder de foutcodes uit mijn logboek
--------------------------------------
Foutcode; 100000ce
parameter1: b5528dcc
parameter2: 00000008
parameter3: b5528dcc
parameter4: 00000000.
Systeem:
Amd athlon xp 3200+
Asus K8N
geforce 6600GT
1GB ram
80+120gb intern
windows xp sp2 alle updates
als je nog meer info moet hebben krijg je dit gerust maar ik geraak er niet meer wijs aan uit
en sorry voor foute titel, was al te laat :-s
ik heb al sinds even een zeer onverklaarbaar probleem
soms hoor ik een usb apparaat unpluggen en dan is het even doodsangsten uitstaan maar een goeie 10 seconden later valt volledig mijn systeem uit en reboot hij dus, ik krijg wel een blauw scherm maar daar geraak ik echt niet wijs aan uit, het kan zoveel zijn volgens mij
Ook gebeurd dit nooit bij dezelfde handeling...
vandaag terwijl ik een dvd aan het branden was, gisteren tijdens een spelletje...
er staan geen spyware of virussen op mijn computer, voor de rest werkt hij echt perfect soepel en snel maar alleen dit is raar.
hieronder de foutcodes uit mijn logboek
Foutcode; 100000ce
parameter1: b5528dcc
parameter2: 00000008
parameter3: b5528dcc
parameter4: 00000000.
Systeem:
Amd athlon xp 3200+
Asus K8N
geforce 6600GT
1GB ram
80+120gb intern
windows xp sp2 alle updates
als je nog meer info moet hebben krijg je dit gerust maar ik geraak er niet meer wijs aan uit
en sorry voor foute titel, was al te laat :-s
[ Voor 5% gewijzigd door nick_vh op 11-11-2005 16:18 ]