Eens in de zoveel tijd (geen regelmaat) wordt de verbinding met mijn webserver verbroken en krijgen bezoekers een pagina not found melding. De mail en vnc blijven het gewoon doen.
De webserver is nog wel te pingen. Met www.watchmouse.com krijg ik wel een foutmelding door:
maar ik zou niet echt weten waar ik het nu moet zoeken. Google geeft niet veel antwoorden als ik op deze melding (Broken pipe, while sending HTTP header) zoekt.
De eventviewer geeft ook geen melding. Iemand enig idee waar ik het kan zoeken (of vinden
)?
De webserver is nog wel te pingen. Met www.watchmouse.com krijg ik wel een foutmelding door:
code:
1
2
3
4
5
| 5:59-7:35 8 ********** Broken pipe, while sending HTTP header 32 * 32: Broken pipe (EPIPE) - While the checker was sending data, the server being checked closed the connection. The (confusing) term 'broken pipe' was inherited from the Unix domain (Posix error code). |
maar ik zou niet echt weten waar ik het nu moet zoeken. Google geeft niet veel antwoorden als ik op deze melding (Broken pipe, while sending HTTP header) zoekt.
De eventviewer geeft ook geen melding. Iemand enig idee waar ik het kan zoeken (of vinden
Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery