Ik gebruik op verschillende website een dhtml menu, dit werkt erg goed bij 1024x768. alleen nu komt het probleem, de site zelf is 770 breed, en aan beide kanten een opvul achtergrond. Maar als de site bij een andere resolutie wordt bekeken wordt de x-waarde niet goed opgepakt en staat het menu horizontaal niet meer goed....is hier een oplossing voor?
Je wilt hem centreren?
Plaats het menu in een div met margin-left: 50%, en geef het menu zelf een margin-left: -50%.
Kon je daar echt zelf niet achterkomen via Google ed?
Plaats het menu in een div met margin-left: 50%, en geef het menu zelf een margin-left: -50%.
Kon je daar echt zelf niet achterkomen via Google ed?
Wat heb je zelf al geprobeerd 
Post ook eens een online voorbeeld of wat code, hier kunnen we niks mee.
Post ook eens een online voorbeeld of wat code, hier kunnen we niks mee.
ik heb op google al lopen zoeken, ik post hier niet zomaar dingen omdat ik te lui ben om te zoeken.
maargoed 50% aan beide kanten als marge geven is geen oplossing want ik gebruik het als submenu bij verschillende menu items, dus de marge is telkens anders......
maargoed 50% aan beide kanten als marge geven is geen oplossing want ik gebruik het als submenu bij verschillende menu items, dus de marge is telkens anders......
Nogmaals:
Post een voorbeeld linkje of code anders gaat er een groot dik vet stinkend hangslot op dit topic.
Post een voorbeeld linkje of code anders gaat er een groot dik vet stinkend hangslot op dit topic.