Watermerk op achterkant pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-08 16:28
Hoi,

Ik heb een stuk of 50 documenten die elk zo´n 10 pagina´s zijn.
Nu wil ik op al mijn documenten op de achterkant een watermerk hebben met een disclaimer van zo´n 30 regels. Deze disclaimer is een word document.

Als ik het document dan uitprint op een dubbelzijdige printer dan moet aan de achterkant van elke pagina die disclaimer staan.

Nu kun je in de instellingen van mijn dubbelzijdige printer een watermerk kiezen als achterkant van elke pagina. Daarentegen kun je alleen kiezen uit een wordart tekst en kun je bijv niet een plaatje als watermerk hebben. Zie ook

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/print.JPG

Heeft iemand informatie in hoe je mijn gewenste situatie kunt realiseren?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Eerst de documenten printen en daarna het papier even omdraaien? Of moet je dit vaker doen, dan is automatisch wel nuttig natuurlijk.

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-08 16:28
Het is idd de bedoeling dat dit dit vaker moet gebeuren.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
Ik weet niet waar het voor is, maar is iets als briefpapier geen optie? Dan heb je dus een stapel met het gewatermerkte papier, en dan kan je vervolgens het echte document gewoon enkelzijdig afdrukken.

'Briefpapier' kan je natuurlijk ook zelf afdrukken, dan gewoon de stapel papier er omgekeerd inleggen en printen!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ga "valsspelen" met een kop/voettekst die je om de pagina neerzet over de hele pagina :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)