Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Orange abonnement opgezegd, toch nog rekening..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had bij Orange een 1 jarig contract afgesloten op 27-10-2004. Normaal moet je bij Orange het abonnement 2 maanden van te voren opzeggen, dit heb ik dan ook gedaan. Maar nu kreeg ik vandaag een rekening thuis voor de periode 27-10-2005 tm 26-11-2005. Volgens mij valt dit buiten dat jaar contract wat ik had.

Hierdoor heb ik de klantenservice opgebeld en om uitleg gevraagd, maar deze zeiden dat het zo klopte want mijn abonnement is op 28-10-2005 opgezegd dus moet ik dan nog een maand betalen. Deze zei ook dat het zo klopte want ik had mijn 1e maand ook niet betaald of en hierdoor heb ik nu 12 rekeningen gehad :/

Ik snap er niks van, iemand misschien die dit ook wel eens meegemaakt heeft en weet of het zo klopt want volgens mij wordt ik hier gewoon opgelicht..

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:16
en nu is het van belang dat je aangetekend hebt opgezegd voor de bewijsvoering ....
Als je het verzendbewijs hebt met een datum van 2 maanden voor einde van looptid contract kun je het bedrag terugvorderen en als je 1 dag te laat bent dan klopt het dat je nog 1 maand moet betalen.

Vandaar doe deze opzeggingen AANGETEKEND of per FAX met verzendbewijs !!! 1 dag te laat betekent gelijk een maand meer betalen (vroeger was dat nog erger want dat zat je gelijk weer vast aan de volle abonnementsduur van 1 of 2 jaar ZONDER het recht op een toestel of korting bij te laat opzeggen, dus dat maandje valt wel mee!)

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 17:10
Op welke dag ging doorgaans je nieuwe bundel in? Orange werkt op een 'aparte' manier met het in rekening brengen van bundels.

Stel dat je elke maand rond de 25e een nieuwe bundel kreeg, dan zou je nog voor 32,50 aan tegoed hebben ontvangen (ik neem even voor het gemak aan dat je een 32,50-abonnement hebt). Aangezien je dit tegoed wel hebt ontvangen, wordt het ook (nog) in rekening gebracht. Dat twee dagen later het abonnement wordt afgesloten, doet dan niet meer terzake.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Erm, dat is denk ik gewoon de afrekening voor de laatste periode. orange heeft destijds het e.e.a. omgezet, waardoor je in de maand zelf je beltegoed voor die maand betaalt, maar een maand later bas het verbruik van de maand ervoor. Dus zal wel slotafrekening zijn. Staat als het goed is ook op de site van Orange :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 13:23
Had ik ook maar volgens mij wordt het dan verrekend onderaan ergens ?
Kreeg zelfs nog een creditnota van 2 eurie omdat ik nog 10 dagen Orange World tegoed had ;)

De wijzen komen uit het Oosten!