Twee minuten geleden heb ik mijn Chello kabelverbinding vervangen door een Wanadoo ADSL-verbinding. Op het moment dat ik een mail naar mijn contactpersonen wil versturen met daarin de mededeling van de adreswijziging, krijg ik van IncrediMail de waarschuwing dat de inkomende mailserver 'mail.chello.nl' niet gevonden kan worden. Ik wil, voor de drie weken dat mijn Chello-abonnement nog loopt, natuurlijk nog wel gewoon e-mail kunnen ontvangen van mijn Chello e-mailadres.
Ik heb altijd gedacht dat je op elke verbinding toegang hebt tot alle POP3-servers, maar dat je juist de uitgaande SMTP-server moet vervangen door de server waarmee je verbinding hebt (vanaf nu smtp.wanadoo.nl dus).
Waarom is het in mijn geval niet mogelijk om mijn mail te controleren op mijn Chello-adres en ben ik nu gedoemd om de webmail van Chello te gebruiken?
Ik heb altijd gedacht dat je op elke verbinding toegang hebt tot alle POP3-servers, maar dat je juist de uitgaande SMTP-server moet vervangen door de server waarmee je verbinding hebt (vanaf nu smtp.wanadoo.nl dus).
Waarom is het in mijn geval niet mogelijk om mijn mail te controleren op mijn Chello-adres en ben ik nu gedoemd om de webmail van Chello te gebruiken?