Toon posts:

Gezocht: Een helpende hand. (format ultra320 hotswap)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het is misschien een aparte vraag en had geen idee waar ik deze elders op het forum moest stellen.

Ik heb een tijd geleden een leuke disk array op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje, echter is hij nu helemaal kapot :'( dat is jammer maar niet het einde van de wereld, echter....

ik heb een aantal 36 gig en 73 gig 15k Ultra320 SCSI hotswap liggen die uit deze array komen, ik heb nu dus vrij weinig aan deze schijven en wil deze graag aan iemand verkopen (dat is niet wat ik hier probeer te doen) alleen staat er data op deze schijven wat de eventuele koper natuurlijk niets aan gaat.

Ik ben op zoek naar iemand uit de omgeving Lelystad die de mogelijkheid heeft om deze schijven te formatteren...

een vergoeding is uiteraard bespreekbaar via de mail.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Vragen als deze horen in V&A thuis. Overigens kun je waarschijn voor EUR 10 max een 80p SCA->50p/68p SCSI converter halen en dat op een willekeurige andere SCSI geval hangen. De zelfwerkzaamheid om dat soort dingen te verzinnen verwachten we op GoT wel...

Bovendien had je minimaal in het juiste subforum kunnen kijen (opslagmedia & I/O controllers...)

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 11-11-2005 15:01 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.