Heb wat foto's genomen met in mijn achterhoofd om deze eens te bewerken, stond daar altijd nogal negatief tegenover, heb het nu maar gedaan en vond het meevallen. Je kan de foto toch veel meer kracht geven ofzo
. Soms heb ik mss een tikkeltje overdreven, maar vond het wel kunnen.
Let overigens niet teveel op de topic titel, hoe moet je dit nu ook gaan noemen
.
1

Doet mij denken aan Spanje, mss deur de oranje achtergrond...
2

De waterdruppels komen mooit ui, op het donkere gras.
3

Het blauw van de paddenstoel zat er reeds op, weliswaar niet zo nadrukkelijk, maar vond het passend.
4

Als je de kleur van water aan iemand vraagt zegt hij blauw, terwijl dit, zeker in onze streken, toch onzin is. Daarom, dit is blauw water
5

Dan toch nog een klein eerbetoon aan de herfst; de nadruk gelegd op de blaaderen, en het gras wat geler laten lijken. Dit zijn toch de herfstkleuren dacht ik.
Let overigens niet teveel op de topic titel, hoe moet je dit nu ook gaan noemen
1

Doet mij denken aan Spanje, mss deur de oranje achtergrond...
2

De waterdruppels komen mooit ui, op het donkere gras.
3

Het blauw van de paddenstoel zat er reeds op, weliswaar niet zo nadrukkelijk, maar vond het passend.
4

Als je de kleur van water aan iemand vraagt zegt hij blauw, terwijl dit, zeker in onze streken, toch onzin is. Daarom, dit is blauw water
5

Dan toch nog een klein eerbetoon aan de herfst; de nadruk gelegd op de blaaderen, en het gras wat geler laten lijken. Dit zijn toch de herfstkleuren dacht ik.