Toon posts:

[XP] recovery/resetten van een user password

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mede tweakers: Ik draai onder windows XP 2 users beide met administraitor toegangen. Van de ene user ben ik de pass kwijt. Nu kan ik nog steeds via de andere user id inloggen en de password resetten/removen. maar dan krijg je echter de boodschap : "you will loose all EFS encrypted files, personal certificates, and stored passwords for Web sites or network resources."

Nu zou het kunnen dat ik een aantal password nodig heb......dus help hoe kan ik dat voorkomen? of achter de password komen??

Verwijderd

"you will loose all EFS encrypted files, personal certificates, and stored passwords for Web sites or network resources."
Ik zie het probleem niet.. Je verliest alleen de ecypted files die door die user is aangemaakt/encrypt.
of achter de password komen??
Niet !

Reset gewoon het wachtwoord....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:30:
[...]

Ik zie het probleem niet.. Je verliest alleen de ecypted files die door die user is aangemaakt/encrypt.

[...]

Niet !

Reset gewoon het wachtwoord....
Probleem zit er in dat ik de aantal passwords van de sites nog steeds wil hebben.....

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:19:
[...]

Probleem zit er in dat ik de aantal passwords van de sites nog steeds wil hebben.....
Die kan de toch altijd opnieuw laten aanmaken op de sites ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dan hack je het wachtwoord toch.. Ik ben alleen bang dat hulp hierbij op dit forum niet gewenst is.

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 11-11-2005 17:27 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

SAM en SYSTEM bevatten de user accounts (C:\Windows\system32\config)..even op google kijken wat je daar mee kan :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Recovery van een password is dus niet toegestaan op GoT - resetten van passworden wel maar daar ben je zelf al achter hoe dat moet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.