Ik ben momenteel men macje (zie signature voor specs) aan t modden. Ik vroeg me af of hier nog mac modders aanwezig zijn of ben ik helemaal alleen?
Een mac hoeft niet gemod te worden om mooi te zijn
Tja, valt dit dan onder AppleTalk of Casemodding? 
Ik ken wel voorbeelden van Power
iBookjes waar men een tekening op de buitenkant heeft gezet. Zitten wel mooie voorbeelden bij. bv hier en deze is vast ook al eens langsgeweest.
En onder Casemodding krijg je denk ik al gauw omgebouwde G5's met een 'ordi' PC erin die je topic vervuilen...
Ik ken wel voorbeelden van Power
En onder Casemodding krijg je denk ik al gauw omgebouwde G5's met een 'ordi' PC erin die je topic vervuilen...
[ Voor 36% gewijzigd door Savantas op 11-11-2005 13:23 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Maar wel om stiller en koeler te kunnen werken (en dat is bij een MDD wel nodig imho)IcE_364 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:10:
Een mac hoeft niet gemod te worden om mooi te zijn
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 13:14 ]
Ik dacht eerder aan casemodding en ik heb al mooie mods gezien van G5 cases met een G4 erin, inclusief koelzones.Savantas schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:13:
En onder Casemodding krijg je denk ik al gauw omgebouwde G5's met een 'ordi' PC erin die je topci vervuilen...
Die iBook in de 2e link is echt mooi gedaan. Als beginnende (mac)modder durf ik men nieuwe iBook nog geen paintjob te geven, misschien als de garantie verlopen isSavantas schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:13:
Ik ken wel voorbeelden van Powerbookjes waar men een tekening op de buitenkant heeft gezet. Zitten wel mooie voorbeelden bij. bv hier en deze is vast ook al eens langsgeweest.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 13:21 ]
Ik zou in plaats van het appeltje wel een peertje willen hebben :-P
Zag het laatst ergens op tv voorbij komen geloof ik, zag er wel grappig uit. Zelfde idee maar dan een peertje met een hap er uit.
Zag het laatst ergens op tv voorbij komen geloof ik, zag er wel grappig uit. Zelfde idee maar dan een peertje met een hap er uit.
Nog in progress
Ik heb laatst ook een (2e hands) PowerMac gekocht... en dat is dus deze kast:
http://pc.watch.impress.c...rticle/990602/pmac_g3.jpg
En die ben ik wel van plan te gaan modden, iig overclocken
Dit is wel HEEL toevallig
Eerder vandaag herinnerde ik mij een iBook die hier op Tweakers heeft gestaan ooit en ik bedacht me dat ik het zelfde met de mijne wilde doen.
Iemand hier op GoT had het Apple-logo in zijn deksel voorzien van de originele Apple kleuren! En dat vind ik toch wel zo enorm mooi bij dat wit staan!
Ik kan de originele topic (was geloof ik eind 2003) alleen niet meer terug vinden
Iemand hier op GoT had het Apple-logo in zijn deksel voorzien van de originele Apple kleuren! En dat vind ik toch wel zo enorm mooi bij dat wit staan!
Ik kan de originele topic (was geloof ik eind 2003) alleen niet meer terug vinden
Liege, liege, liegebeest!
Zo'n PowerPeer lijkt me wel watpeddro schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:00:
[afbeelding]
Nog in progress![]()
Ik heb laatst ook een (2e hands) PowerMac gekocht... en dat is dus deze kast:
http://pc.watch.impress.c...rticle/990602/pmac_g3.jpg
En die ben ik wel van plan te gaan modden, iig overclockenmisschien nog waterkoeling...
http://homepage.mac.com/jimyounkin/PhotoAlbum6.htmlcailin_coilleach schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:20:
Dit is wel HEEL toevalligEerder vandaag herinnerde ik mij een iBook die hier op Tweakers heeft gestaan ooit en ik bedacht me dat ik het zelfde met de mijne wilde doen.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
damn, dat is echt mooi gedaan!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Dat wel ja, ik was wat luier.Japie.G schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:00:
damn, dat is echt mooi gedaan!
Verwijderd
Ik heb de 12 cm casefan van mijn G4 powermac vervangen voor een veel stillere variant van papst en voorzien van een fanmate en op direct op de 12 volt aan gesloten omdat dan het toerental beter te regelen was. De papst is dermate stil dat dit zonder problemen kon
De twee fan's van de voeding ook parallel over een 1 fanmate laten lopen, maar dan nog wel via de fancontroller van apple zelf. Tevens een kleine 8cm fan op 5 volt in het hdd rack gehangen wat voor onder in de kast zit om de 2x160Gb 7200rpm's van een licht briesje frisse lucht te voorzien.
Al met al geen echte radicale mods, maar zoveeeeel stiller als een standaard mirror drive door en dat was het hele doel van de missie
De twee fan's van de voeding ook parallel over een 1 fanmate laten lopen, maar dan nog wel via de fancontroller van apple zelf. Tevens een kleine 8cm fan op 5 volt in het hdd rack gehangen wat voor onder in de kast zit om de 2x160Gb 7200rpm's van een licht briesje frisse lucht te voorzien.
Al met al geen echte radicale mods, maar zoveeeeel stiller als een standaard mirror drive door en dat was het hele doel van de missie
Over het algemeen zijn de meeste macs ook wel 'mooi genoeg' en hoeft er niet echt meer gemod te worden, behalve dan misschien wat fannetjes of zoiets. Maar correct me if i'm wrong.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:28:
Verder groeten aan de "ouwe sarcast".
Pagina: 1