Ik heb al een hele tijd 2 speakers sets maar nu was er van 1tje de sub kapot gegaan, de speaker zelf (hoe noem je dat? de kone ofzo
) zaten scheurtjes in en deze had ik toen gelijmd met speciale elastische lijm. Toen kon deed die het weer een hele tijd goed maar nu hoor ik die sub weer trillen, hij is dus weer gescheurd.. ik wil dus gewoon een nieuwe speaker erin doen maar ik kan nergens vinden wat voor soort en of dat zo maar kan, waar ik op moet letten, en of het uberhaubt wel kan. Op de website van creative vind ik niks.
En dan nog iets, deze set heb ik digitaal aangesloten maar nu heeft de kabel een kleine kabelbreuk. Dit is gekomen omdat die eigenlijk net iets te kort is, weet iemand waar je zo'n gele audiokabel met 3 ringen (digitaal dus) kan halen? Heb ze namelijk nergens kunnen vinden..
Alvast tY
En dan nog iets, deze set heb ik digitaal aangesloten maar nu heeft de kabel een kleine kabelbreuk. Dit is gekomen omdat die eigenlijk net iets te kort is, weet iemand waar je zo'n gele audiokabel met 3 ringen (digitaal dus) kan halen? Heb ze namelijk nergens kunnen vinden..
Alvast tY