Specs:
Laptop Jewel notebook
Op: CL56 barebone
1,5 Pentium M
512 MB
3 USB 2.0
Windows XP SP2
1 jaar en 2 maanden oud
Geschiedenis:
Laptop Jewel notebook
Op: CL56 barebone
1,5 Pentium M
512 MB
3 USB 2.0
Windows XP SP2
1 jaar en 2 maanden oud
Geschiedenis:
- Nooit problemen gehad hiervoor
- Civ IV geinstalleerd en 2 dagen gespeeld
- Gisteravond toen ik dubbel klikte op CIV IV icon ging mijn compu meteen uit
- Opnieuw opstarten werkte niet meer
- Geen lampjes niks
- Accu erin en eruit, nog steeds niks
- Alleen als ik hem probeerde op te starten zonder kabel zag je 2 lampjes flitsen, maar verder niks
- Toen uit een wanhoops poging zonder er bij na te denken drukte ik control-alt-delete en mijn power knop tegelijk en toen ging die weer aan.
- Toen die aanstond bleek dat de USB poorten niks meer deden, dus ook geen muis (alleen die van mijn touch pad)
- Toen dacht ik: ik zet windows er opnieuw op... achteraf misschien niet slim.
- Ik heb toen windows op een andere partitie gezet
- Deze windows werkt maar problemen zijn hetzelfde. Oude windows kan ik niet meer opstarten.
- Als ik de muis in een USB poort stop gaan de lampjes onder de muis wel branden, dus hij krijgt wel stroom.
- k heb alle oude USB controllers via de device manager eruit gegooid en opnieuw opgestart maar hielp niks.
- USB poorten werken niet (maar ik heb wel wat materiaal op internet, via het OM forum, gevonden wat ik vanavond maar eens ga proberen)
- Ik kan mijn bestanden van mijn documenten op oude windows partitie niet meer openen. Ik krijg een waarschuwing dat ik daar geen toegang tot heb. Volgens de properties staat er 0 KB op, maar dat geloof ik niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 12:52 ]