Graka stuk?

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo allemaal,

k heb reeds een jaartje of 2 nu een 9800xt, altijd heel te vreden geweest enz, alleen heb ik nogal wat last van het lawaai van de ventilator... Nu dat erbij genomen heb k hem nog steeds in men pc steken :).

Gisteren tijdens wat photshop gebeurde er ineens iets heel raars, mijn scherm wordt gevuld met verticale gele lijnen :? Na een tijdje waren ze weer weg maar ze blijven onophoudelijk terug komen :s

screenshot: http://fromalk.be/screen.jpg

Zou men 9800 het nu begeven hebben ofzo? Aan men scherm zal het wel niet liggen daar k dual monitor gebruik en ze er allebei last van hebben :s

MVG fromalk

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:04

Outerspace

Admin General Chat
Dit zijn artifacts. Kijk eens hoe warm je 9800XT wordt (met de hand, volgens mij zit er nog geen sensor op).

Wauw, een sig!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 14:10
Nou dat had ik een week geleden met mn 9800, nu issie dood. :'( :(
Hij deed het eerst alleen in spellen, met nogmeer rare errors...nu start windows niet meer op behalve 1 keer na een schone windows XP install ZONDER drivers...Dus uiteindelijk maar een X800GTO2 besteld :9~

Good luck

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
hij is dus kokend heet, heb er een 120mm papst bovenop gelegd...
Ja k zal ook maar eens een graka update overwegen zeker de komende dagen :'( ...

Best wel balen op dit moment hoorde k design te maken voor mijn eindwerk 8)7 zal moeilijk gaan met deze hoge geelwaarde, maar alvast bedankt :)

Verwijderd

Ik denk dat het geheugen van je videokaart dood aan het gaan is :(

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
ik heb t 2x gehad met mn 9800pro. 1e keer was mn cooler er letterlijk afgesmolten. was een weekend weg, dus hij stond lekker te smeulen.
2e keer kreeg ik ook opeens vreemd beel. bleek dat de cooler stil stond... zalman opgezet en klaar. sjek dus of hij nog draait

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Klinkt dus als een warmteprobleem. Ik zou als ik jou was eens een Zalman VF700AlCu ophalen á €20. Waarschijnlijk is je probleem dan opgelost en hoef je dus nog geen andere videokaart aan te schaffen.

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 22:40
Heb een identieke situatie gehad! Zelfde kaart, zelfde probleem. Heb ook die VF-700 CU erop gezet, ging zonder problemen en het werkte weer perfect. Ik heb de versie van club-3d.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Dit probleem heb ik gehad met mijn 9800SE, dit bleek een geheugen probleem te zijn.
meestal verdween het wel weer na een reboot of nadat de kaart even flink werdt gestressed :? .

Toen heb ik er een Zalman heatpipe opgezet met optionele fan, probleem 3 weken weg en toen weer terug alleen toen was het neit meer te verhelpen :( .

Toen maar een upgrade gedaan.
Pagina: 1