Ik zou graag willen weten of je jar./jad. bestanden via mms kan versturen en hoe. Ik heb zelf al gekeken maar kon er niks over vinden. Ik weet wel dat het via bluetooth en IR lukt maar ik moet het kunnen mmsen. Dus is het mogelijk om java-applications te mmsen en als het mogelijk is hoe dan? Ik heb zelf een Nokia6230i maar kan het ook met andere tels proberen. Alvast bedankt.
Veel nokia's kunnen wel .jar lezen, maar je kunt het niet via MMS versturen. Dit is voor video/audio. Als je je .jar hernoemd naar .3GP kan het wel!
Alleen kun je op je telefoon de extensie van je bestanden niet veranderen volgens mij. Maar zou zeker cool zijn als het kan, ik hou het ff in de gaten of iemand een mogelijkheid weet.
Misschien was deze vraag beter te stellen in het Nokia 6230i Topic
Misschien was deze vraag beter te stellen in het Nokia 6230i Topic
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Oke bedankt. Het maakt niet uit welke telefoon ik gebruik want het is voor me werk maar ik he zself een 6230i daarom. Als ik wat weet hoor je het ook wel:P
Het kan wel, alleen niet (helemaal) via MMS.
Wat je dan gebruikt is hetzelfde idee als MMS, namelijk een WAP push URL. Je pusht je telefoon via een speciaal smsje naar een bepaalde URL toe, in dat geval een .jad file. Je .jar wordt daarna gedownload en geinstalleerd.
Wat je dan gebruikt is hetzelfde idee als MMS, namelijk een WAP push URL. Je pusht je telefoon via een speciaal smsje naar een bepaalde URL toe, in dat geval een .jad file. Je .jar wordt daarna gedownload en geinstalleerd.