Toon posts:

Cisco VPN laat PC crashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu al dagen bezig om vanuit thuis een verbinding met het netwerk op kantoor te maken. Ivm afwezigheid systeembeheerder kan ik niet bij de Cisco gegevens en kan dus niet bij de helpdesk terecht. Maar ik wil werken!

Het gaat om Cisco VPN Client V4.0.4 icm mijn thuisnetwerk. Thuisnetwerk bestaat uit 4 pc's met via DHCP toegewezen IP adressen.

De eerste installatie ging al fout maar zonder netwerkkabel kreeg ik de boel geïnstallerd en toen is het mij gelukt om verbinding te krijgen met kantoor. Dan was echter wel mijn eigen verbinding weg, had dus alleen een verbinding via extern bureaublad. Dit werkte alleen als ik de computer opstartte zonder netwerkkabel erin.

Inmiddels een paar reïnstalls gedaan en het werkte nu wel: installeren met netwerkkabel. Als ik nu echter VPN Client opstart en probeer verbinding te krijgen klapt de boel in één keer zwart en moet mijn systeem opnieuw opstarten en herstellen van een ernstige fout.

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

• Darthroy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-06-2022
Heb je som Panda 2005 antivirus geïnstalleerd?
De firewall-module van Panda doet gek en zorgt voor exact jouw probleem. Is oplosbaar door de firewall te deselecteren tijdens installatie (custom configuration) en een andere firewall gebruiken.