Ik ben op zoek naar een dienst om via internet heel veel SMS-berichten te versturen, maar wel met een aantal specifieke eisen. Volgens mij zijn er genoeg aanbieders die kunnen wat ik wil, maar die zijn moeilijk te vinden door de nog grotere hoeveelheid van SMS-diensten voor consumenten.
Criteria:
- In een keer (vanaf de computer) hetzelfde SMS-bericht naar een groot aantal telefoons versturen binnen Nederland.
- De ontvangers moeten kunnen antwoorden op de SMS, de ontvangen resultaten moeten in een database worden opgeslagen en worden gegroepeerd.
- Iedere gebruiker kan slechts 1 keer een antwoord versturen.
- Het ontvangen en versturen van de berichten moet voor de gebruikers gratis zijn.
- De ontvangers moeten zich kunnen aan- en afmelden door een bericht zoals "bla aan" en "bla uit" te versturen.
- Optioneel: De SMS-berichten worden alleen verstuurd als de ontvangers in een aantal specifieke gsm-cellen zitten omdat sommige berichten afhankelijk van de regio zijn.
- Optioneel: Naar het nummer waar de SMS-berichten heen worden gestuurd kan ook worden gebeld.
Kent iemand aanbieders die dit kunnen leveren en heeft iemand ervaring daarmee?
Criteria:
- In een keer (vanaf de computer) hetzelfde SMS-bericht naar een groot aantal telefoons versturen binnen Nederland.
- De ontvangers moeten kunnen antwoorden op de SMS, de ontvangen resultaten moeten in een database worden opgeslagen en worden gegroepeerd.
- Iedere gebruiker kan slechts 1 keer een antwoord versturen.
- Het ontvangen en versturen van de berichten moet voor de gebruikers gratis zijn.
- De ontvangers moeten zich kunnen aan- en afmelden door een bericht zoals "bla aan" en "bla uit" te versturen.
- Optioneel: De SMS-berichten worden alleen verstuurd als de ontvangers in een aantal specifieke gsm-cellen zitten omdat sommige berichten afhankelijk van de regio zijn.
- Optioneel: Naar het nummer waar de SMS-berichten heen worden gestuurd kan ook worden gebeld.
Kent iemand aanbieders die dit kunnen leveren en heeft iemand ervaring daarmee?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.