PSX NTSC

Pagina: 1
Acties:

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Ik heb een omgebouwde PSX en nu heb ik van week de originele Japanse Metal Gear Solid op de kop getikt :9~ Maar deze is NTSC... Een nu krijg ik hem niet in kleur op mijn beeldscherm. Wat kan ik hier aandoen?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

In ieder geval dit in een ander forum posten :P

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 januari 2001 12:36 schreef RemcoZ het volgende:
Ik heb een omgebouwde PSX en nu heb ik van week de originele Japanse Metal Gear Solid op de kop getikt :9~ Maar deze is NTSC... Een nu krijg ik hem niet in kleur op mijn beeldscherm. Wat kan ik hier aandoen?
Tsjaa.. je kan dr weinig aan doen! of je moet een tv hebben (zoals ik :)) die Ntsc ondersteund.. de meeste nieuwere tv's hebben ondersteuning voor zowel pal als ntsc. je moet ff in de handleiding kijken van je tv of die van jouw het ook heeft:? suc6!

Verwijderd

Ik zal je ff naar Spielerij moven... misschien dat ze er daar wat mee aan kunnen..

Verwijderd

Dan moet je een RGB-kabel hebben!!!! Heb ik ook en alle imports (zowel amerikaans als japans) werken prima in kleur!!! Je kunt zo'n RGB-kabel op www.psxshop.nl bestellen

Verwijderd

Dit is hem: Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.net/producten/pictures/big/p003.jpg
Hij kost 12,95. En er is ook nog een luxere versie die nog tulp-aansluitingen ertussen heeft zitten (voor je stereo>:))
Pagina: 1