Toon posts:

[Flash] HTML tabel over flash filmpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

voordat ik me verder ga verdiepen in Flash zou ik eerst willen weten of het volgende mogelijk is....

Ik heb een HTML bestand waarin alleen een tabel van 20x16 cellen wordt gedeclareerd.
Tevens heb ik een flash filmpje dat elke 2 seconden een bitmap ververst. Is het mogelijk om het bestand waarin de tabellen staan "over" het flash filmpje te leggen?

Alvast bedankt :)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 11:26
Ja, je kunt met CSS het Flash-object achter je tabel-object leggen ja; http://www.w3schools.com/css/pr_pos_z-index.asp

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 11-11-2005 09:08 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59
Ja dat is mogelijk.Ik kan in ieder geval op geen enkele manier uit je post opmaken dat zelf enige moeite hebt gestoken in het opzoeken van een oplossing.

Doe daar wat aan zou ik zeggen. :)

Motor onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:07:
Ja dat is mogelijk.Ik kan in ieder geval op geen enkele manier uit je post opmaken dat zelf enige moeite hebt gestoken in het opzoeken van een oplossing.

Doe daar wat aan zou ik zeggen. :)
Dat klopt. Alleen ligt het iets anders.... Ik lees een grafisch display uit die uit 2 lagen bestaat, 1 tekst laag en 1 grafische laag. Het is de bedoeling dat het flash filmpje de actuele data van het display laat zien.

Mijn taak is om dit display uit te lezen en de data naar de pc te sturen... Mijn gedachte was dus om de tekst in html-tabel vorm te sturen en het grafische gedeelte als bitmap. Maar dan moet ik wel weten of een ander persoon deze data in een flash kan opnemen :) Daar heb ik namelijk geen verstand van.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59
Het is geen probleem om Flash zulke data in te laten laden. :)

Maar ook hiervoor geldt dat er veel over te vinden is op internet, en dat we verwachten dat een zoektocht daarnaar voorafgaat aan een topic in de richting van "Is dit mogelijk, en zo ja, hoe" als je begrijpt wat ik bedoel.

Motor onderhoud bijhouden