hier stond iets interessants, maar het is even weg...
en dan ftp <enter>.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Nooit gewetenthe_shadow schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:20:
Internet Explorer en FireFox (ik weet niet wat er op je werk wordt gebruikt) ondersteunen alletwee standaard FTP verkeer. Met IE kan je standaard ook uploaden, bij FF heb je eerst een plugin nodig (bij mijn weten). Gewoon ftp://[gebruikersnaam]:[password]@[servernaam] intypen in de adresbalk.
Maar hiermee kun je toch enkel downloaden?
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Ik heb IE... maar ik kan met geen mogelijkheid iets aanpassen of uploaden...the_shadow schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:35:
Met FireFox kan je inderdaad geloof ik alleen downloaden, maar IE is standaard een volwaardig FTP programma, dus je kan er ook gewoon mee uploaden, nieuwe mappen aanmaken etcetera
Probeer eenskazz1980 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:33:
[...]
Nooit geweten
Maar hiermee kun je toch enkel downloaden?
1
2
| ftp help |
In die volgorde
Put is wat je zoekt.
? Waar moet ik dat intypen?? Volgens mij zie ik niet hetgeen jullie bedoelen in IE...Purechaos schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:39:
[...]
Probeer eens
code:
1 2 ftp help
In die volgorde
Put is wat je zoekt.
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 11-11-2005 08:42 ]
Met IE kun je een bestand uploaden door vanuit een explorer het bestand in het FTP scherm te slepen en te laten vallen. (moet je wel verbonden zijn met de FTP-server natuurlijk).
De commando's hierboven zijn voor de ingebouwde FTP client van Windows.
C:\WINNT\system32\ftp.exekazz1980 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:40:
[...]
? Waar moet ik dat intypen?? Volgens mij zie ik niet hetgeen jullie bedoelen in IE...
is een commandline ftp client
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()