Heb vandaag mijn laatste setje 2x 512 mb Mushkin 4400 binnengehad, of tenminste dat dacht ik..
Had het geheugen geplaatst en niets aan de hand, totdat ik toevallig in Everest zag dat er 2 soorten geheugen stonden.. Ik dacht nog, hmmmm raar hoe kan dat dus besloot de heatspreader eraf te halen en het lijkt me inderdaad ander geheugen te zijn met een Muskin headspreader. WTF is dat voor ongein
De fraude
Het geheugen dat ik gekregen heb MET de juiste heatspreader (echter niet het juiste geheugen eronder.
Valt me nu ook op dat de geheugenplaat groen is, en bij me andere setje zwart achtig
Het andere setje die ik een maand eerder besteld had
Zoals je ziet is het hier wel Mushkin geheuhen

De heatspreader en verpakking enzo was bij allebij gelijk, dus dit is gewoon een geval van oplichting lijkt mij?
Het is niet 2e hands gekocht, maar nieuw bij *winkel*.
Vorig setje ook daar besteld en dat is dus wel goed gegaan.
Wat moet ik DOEN ?
(ga zowieso even *winkel* mailen dat dit oplichting is (niet persee de winkel) en me geld terug wil, of het juiste geheugen prompt wil ontvangen)
Elk advies welkom.
Dank
Had het geheugen geplaatst en niets aan de hand, totdat ik toevallig in Everest zag dat er 2 soorten geheugen stonden.. Ik dacht nog, hmmmm raar hoe kan dat dus besloot de heatspreader eraf te halen en het lijkt me inderdaad ander geheugen te zijn met een Muskin headspreader. WTF is dat voor ongein
De fraude
Het geheugen dat ik gekregen heb MET de juiste heatspreader (echter niet het juiste geheugen eronder.
Valt me nu ook op dat de geheugenplaat groen is, en bij me andere setje zwart achtigHet andere setje die ik een maand eerder besteld had
Zoals je ziet is het hier wel Mushkin geheuhen

De heatspreader en verpakking enzo was bij allebij gelijk, dus dit is gewoon een geval van oplichting lijkt mij?
Het is niet 2e hands gekocht, maar nieuw bij *winkel*.
Vorig setje ook daar besteld en dat is dus wel goed gegaan.
Wat moet ik DOEN ?
(ga zowieso even *winkel* mailen dat dit oplichting is (niet persee de winkel) en me geld terug wil, of het juiste geheugen prompt wil ontvangen)
Elk advies welkom.
Dank
[ Voor 40% gewijzigd door mrFoce op 11-11-2005 01:32 . Reden: ff de winkel eruit gehaald ]