Toon posts:

Anti-snoep oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van de vorige topic,

Overal is in het nieuws dat kinderen en ook mensen in het algemeen steeds dikker worden....ik ben me dus ook af gaan vragen hoe mij vader in deze belabberde toestand is gekomen ^^ (hehe nee dat nou weer niet)

Maar ik ben eens gaan denken aan mezelf, ik ben dan niet dik maar ik eet 20kilo snoep/troep/vette hap weg in een week (overdrijven is een goeie manier om iets duidelijk te maken :P) Nou ben ik me af gaan vragen waarom eet ik eigelijk zo fokin veel junk?....toen kwam ik bij het probleem:

Ik ben tering lui...:O en als ik lekker zit te gamen of what the fuck dan ook...dan heb ik geen zin om een broodje te smeren met kaas en met vlees en sla...blablabla....dat duurd me te lang en ik heb er geen zin in....dus pak ik snoep....dat is makkelijk, lekker en geen rommel....helaas kan ik niets aan de instelling van jongeren doen dus die oplossing licht buiten mijn reiklengte en het tweede....SNOEP IS LEKKER!

Oplossing tegen de overflow aan Snoepvreters:

Nu dus bij de tweede issue....het is al vaker bewezen dat je kinderen aan kan leren dat driehoekige zandkoekjes lekkerder zijn dan vierkante....hier heeft natuurlijk iedereen wel eens van gehoord... dus geef ik als oplossing dat wij onze kinderen vanf deze dag af aan belonen met een broodje gezond een appel of peer (oid) ipv een snicker/mars of twix en ze gewoon elke dag snickers mars en twix geven dan worden onze kinderen dus vanzelf weer DUN!.....het vaste patroon is nu namelijk....

Ma of pa staat 's morgens extra vroeg op en smeerd de lieve koter die voor het eerste jaar naar de grote school gaat een lekkere boterham...hmmm daar zal ie dadelijk van smullen in de "grote pauze" hoor ik de mama's en papa's al denken.....wat ben ik toch een goede ouder...ik zou willen dat mijn moeder zo lief voor me was geweest....

"Gvd weer zo'n ranzige tering boterham van me ma gekregen, wat moet ik met die troep?
Yo manne (ha-ha, lees: jongentjes) zullen we naar de frietkraam gaan? Ik sterf van de honger en heb alleen zon smerige allerdaagse boterham bij"

De met lieve stikkertjes beplakte botterhammen zak word in de container gegooid en de "mannen" zijn al op hun weg naar de frietenboer....

Willem's (ik) Wereld:

Een kind krijgt iedere dag rommel te eten met voedingssuplimenten (oid) snickers, yawbreakers, schuimpjes de hele tering troep....tegen de tijd dat ze een jaar of 14/15 zijn....en de ouders natuurlijk op gematigde wijze hun kinderen hebben vergiftigd en hun kleine bloedvaatjes hebben dichtgeslibt...komt de tijd van verlichting....

Ma of pa staat 's morgens laat op en gooid die tering koter die voor het eerste jaar naar de grote school gaat twee kingsize lions en een 6pack cola in de tas...hmmm daar zal ie dadelijk van overgeven in de "grote pauze" hoor ik de mama's en papa's al denken.....wat ben ik toch een goede ouder...ik zou willen dat mijn moeder zo lief voor me was geweest....

"Gvd weer zo'n ranzige tering Lion van me ma gekregen, wat moet ik met die troep?
Yo manne (ha-ha, lees: jongentjes) zullen we naar de appelkraam...gaan? of we kunnen ook spruitjestent gaan? maakt me niets uit ik sterf van de honger en heb alleen zon smerige allerdaagse Lion bij"

De kindertjes eten zich "ziek" aan de appels en de spruitjes en zijn natuurlijk weer zo volgestouwd dat ze thuis die Friet/shoarma/donner/pizza niet meer hoeven.....De ouders kunnen nu ook kiezen voor de onverantwoordelijke wijze en hoeven niet meer stiekem snachts hun "voedingrijke" gerechten op te warmen in de magnetron....

Het kind leefd vanaf zijn 14/16 gezond en de hele wereld is blij want nu gaan er nog meer mensen niet dood, en zal je vanaf de maan denken dat de hele wereld bedenkt ligt onder een deken van sneeuw of onder een hevig wolkendek....helaas is alles minder waar en zijn het gewoon de miljarden bejaarden die ik persoonlijk aan het opstapelen ben omdat ik met mijn super ID miljoenen mensen heb gered van een voorspoedige dood...yes

_/-\o_ Ik weet het ik ben een genie _/-\o_
Cut me some slack please...phun intended (alle typevouden voorbehouden)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

het alom bekende omgekeerde wereld idee... denk alleen niet dat het gaat werken...
als dit al zou moeten moeten gaan werken, zou heel nederland mee moeten doen... daarnaast mag de volgende generatie dan niet het plan van deze generatie weten, maar dat heb je nu al verklapt, want dit zal tot in de eeuwigheid (of iig tot het einde van T.net of de eerstvolgende BC) op internet staan.

trouwens, ik eet en leef gezond (op een rook verslaving na, en af en toe stevig alcohol gebruik)... zoals mijn oudjes het me hebben geleerd. heb nog nooit mijn lunch weggedondert voor een bakje friet... en waarom zou ik wat te vreten gaan kopen als ik wat te vreten bij me heb? daarnaast kan brood ook heel smakelijk zijn... zeker in combinatie met het goede beleg.

serieuze reactie op een non-serieus topic :P

[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 10-11-2005 23:52 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
...ben al blij dat iemand de moeite neemt het te lezen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 23:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:54:
[...]

...ben al blij dat iemand de moeite neemt het te lezen ;)
Maar het is niet echt een topic voor WL zeker niet zoals de TS nu is.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is niet echt een topic voor WL zeker niet zoals de TS nu is.
Maar er zit wel een kleine kern van waarheid en fylosofie in...vond ik zelf

Verwijderd

Het zou de leesbaarheid vergroten als je serieus zou schrijven, alle versiering van je post weg zou laten en een gestructureerd betoog neer zou zetten. Dan voelen mensen zich meer serieus genomen, en zullen ze eerder een inhoudelijke reactie geven op wat je schrijft.

Inhoudelijk gezien heb je de redenen waarom wij zoet en vet lekker vinden zo'n beetje overgeslagen. Daar zit wel wat meer achter dan puur gewenning en aantrekkelijkheid van het onbekende. Wij mensen zijn niet geëvolueerd in een omgeving waarin suiker- en vetrijk voedsel voor het oprapen lag. Als je een tekort hebt aan energierijk voedsel is het van levensbelang om daar zoveel mogelijk van binnen te krijgen. Vandaar onze voorkeur voor zoet en vet. Pas de afgelopen 20 tot 30 jaar hebben grote massa's mensen dagelijks toegang tot betaalbare snacks. Tegelijkertijd is de hoeveelheid lichamelijke arbeid die we moeten verrichten juist gedaald, waardoor we minder in plaats van meer energie nodig hebben. Dat veroorzaakt de huidige problematiek.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 01:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit genoeg zegt....ik heb nog wel meer theorieen over waarom we zoveel zoetigheid gebruiken en waarom mensen dik worden maar ik ben blijvensteken op een klein beetje een bullshit verhaal...

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik begrijp niet wat dit in W&L te zoeken heeft. Ik zie geen onderwerp, geen vraag, geen punt van discussie.

[ Voor 39% gewijzigd door Confusion op 11-11-2005 08:58 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.