Na wat zoekwerk voor een kleuren laser printer ben ik bij de HP Color LaserJet 2600n uitgekomen. Ben namelijk op zoek naar een printer om in een netwerk te plaatsen. Nu is deze Hp voorzien van een 10/100Base-TX aansluiting. Het enige puntje waar ik over twijfel is het geheugen 16MB en deze is ook niet uit te breiden. Nu maakt het voor mij niets uit als de computer wat langer bezet is met een printopdracht. Maar ik zou het wel vervelend vinden al een A4 met een afbeelding er op niet afgedrukt kan worden door te weinig geheugen. Dit probleem heb ik nu met een 10 jaar oude laser printer met 1,5 MB er in. Als die een afbeelding wil afdrukken komt ie met de melding dat ie `t niet aankan door te weinig geheugen.
Er zijn ook wel printers in dezelfde prijsgroep maar dan met een USB aansluiting. Ik denk dat als ik er een USB printerserver aan hang niet alle functie`s beschikbaar zijn. Ik kan me goed voorstellen dat de software naar een USB printer zoekt maar die niet zal vinden.
Er zijn ook wel printers in dezelfde prijsgroep maar dan met een USB aansluiting. Ik denk dat als ik er een USB printerserver aan hang niet alle functie`s beschikbaar zijn. Ik kan me goed voorstellen dat de software naar een USB printer zoekt maar die niet zal vinden.
macOS 26.2