Toon posts:

Asus Geforce N6600/TD/256M/A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Van de week ben ik van mijn oude kaartje Geforce fx 5200 die altijd trouw zijn dienst heeft gedaan maar naar een stapje hoger toe verhuist.

Asus N6600/TD/265mb/A
Een agp kaartje wel te verstaan.

speelt vlekkeloos en mooie kwaliteit maar zodra ik een filmpje wil bekijken op de computer of op het internet dan hangt hij zichzelf op en flikkert de monitor aan ut met het lampje.

ik had eerst een 350 watt voeding er in nu een 400 watt maar de kaart heeft maar een 300 watt nodig maar nog telkens zelfde probleem. Kaart is wel aangesloten met connector op de voeding dus dat is het niet

weet iemand toevallig waar het misschien aan kan liggen ? heb de search al gebruikt maar ben echt een noob met die dingen die daar vertelt worden en dat was ook niet echt dit probleem.

Amd 3000+
Agp 8x
Windows XP
256mb ramm

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

Defineer 300W/350W/400W voeding ;).
Het wattage zegt niet zoveel over de kwaliteit (en prestaties) van een voeding :)

Probeer eens oudere drivers te downloaden.
Hier vind je het nVidia Win2K/XP driver archive :)

Tevens dien je te controleren of je de overige drivers ook goed geïnstalleerd hebt, denk aan chipset en audio drivers :)

Als laatste, zet eens 'Hardware Acceleration/Video versnelling' uit
Windows Media Player --> Extra --> Opties --> Prestaties --> Videoversnelling.
In sommige gevallen kan dit het probleem verhelpen. Meestal is een PC wel snel genoeg voor dergelijke filmpjes :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
hey alvast bedankt voor de tips,

maar die voeding die ik er nu in heb is een huntkey 400w
en die ik erin had was een Maxpower Pl_350 ik ben niet echt goed in die computer termen ofzo maar deze namen stonden aan de zijkant ervan.

tevens hoe doe je dat met de chipset etc ? zoals ik al zeg ik ben echt een noob op dat gebied.

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt man je hebt me de juiste kant op gestuurd het lag wel aan de chipset etc.

dank je