Toon posts:

[TV-out] Zwart/Wit beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ doorgelezen en de search gebruikt, maar ik geen enkele oplossing vinden voor mijn zwart/wit probleem.
Bij het opstarten word het windows logo netjes in kleur getoond maar zodra het login/welkom-scherm geopend word is alles in zwart/wit.
Ik heb alle soorten PAL en NTSC al geprobeerd, geen effect.
Met mijn vorige videokaart met tv-out, Geforce 2 MX400 (dacht ik) had ik gewoon kleuren op me tvtje met dezelfde kabel, dus m'n tv ondersteunt wel S-video (want zo sluit ik hem aan), bovendien is het logo van windows in full color te zien bij het opstarten..

Wat zou hiervan nu het probleem kunnen zijn?

Mijn specs:
Windows XP
Intel Pentium 4 3,4Ghz
Geforce 6600GT

Verwijderd

Topicstarter
schop!

Verwijderd

dat de settings op composiet video staan?

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat vinden in nView?

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je moet ergens kijken waar je kunt kiezen tussen [auto], [samengesteld] en [s-video] (geloof ik)
Dit staat bij TV-formaat -> geavanceerd dacht ik.

Gisteren stond dit bij mij op [auto] en had ik hetzelfde aan de hand, ik moest [samengesteld] nemen.

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 21:34

RainofDeath

DYUVSDFJ

De resolutie al verandert? Als windows opstart is het 640X480, daarna de resolutie die jezelf hebt ingesteld. Ook kun je even kijken naar het aantal hertz, zet dit op 60Hz

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
weet je zeker dat je alle PAL modussen hebt uitgeprobeerd, ik had hetzelfde probleem nl. met mijn V9999/TD en moest heel specifiek een PAL keuze maken (volgensmij stond er Nederland achter)

Verwijderd

Er staan hier al een paar topics over, de oplossing is simpel:

Afbeeldingslocatie: http://img450.imageshack.us/img450/7823/video8of.jpg

Gewoon met een heel dun koperen draadje de 2 gaatjes boven en onder verbinden.
Probleem opgelost:D

Ik had hetzelfde probleem op mijn 6600GT en hij starte gewoon in kleur op,maar na een tijdje werd het z/w.

zeg ook ff of het gelukt is a.u.b. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 16:21 ]

Pagina: 1