CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Probeer eens JRE 1.4 te installeren, misschien dat die wel goed gaat (hoewel de de gevonden problemen juist met 1.4 te maken hebben).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
edit: ff melden, het is gelukt icm met Firefox ipv IE. Thanks voor de hulp
[ Voor 29% gewijzigd door Tiduz op 11-11-2005 19:25 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Aan SP2 ligt het iig niet, aangezien het bij mij (en 100.000+ anderen neem ik aan) wel prima werkt. Wel vreemd dat het met FF wel lukt en IE niet... Misschien dat IE de download corumpeert (lijkt me stug, maar het bewijs is er nu eigenlijk nu wel)Tiduz schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:21:
Ze doen het allebei niet, zowel offline als Online, ik heb windows xp SP2 kan het daaraan liggen?
edit: ff melden, het is gelukt icm met Firefox ipv IE. Thanks voor de hulp
[conspiracy mode]
Microsoft heeft er voor gezorgd dat Java downloads corrupt worden als je ze met IE download. Het is een evil plan om Sun terug te pakken voor al het geld dat ze hebben moeten overmaken
Jij bent het slachtoffer geworden van een geheime oorlog tussen Sun en Microsoft.
[/conspiracy mode]
[ Voor 23% gewijzigd door Standeman op 11-11-2005 19:56 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.