JAVA op windows Xp Home NL

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
net xp reinstalled na een jaartje, wil ik Java installeren, krijg ik een red cross window met java cannot retrieve update information from target directory, error 1772, ik heb al gezocht op het forum met deze criteria en Java + windows xp maar die downloads die daar staan krijg ik dezelfde errors mee, het ging om Java 5 update 5, ik downde hem van java.sun.com, iemand enig idee wat het probleem is? het is een verse installatie van 2enhalf uur oud

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je bent een beetje vaag. Krijg je deze fout tijdens het installeren van Java? Zo ja, probeer dan eens de offline installatie te downloaden en te installeren, in plaats van de online installatie. Blijf het probleem nog steeds, dan zou je even je directories met tijdelijke bestanden leeg kunnen gooien, misschien dat daar een corrupt installatie bestandje in is blijven staan :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:48

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb even zitten googlen, maar niet echt een antwoord gevonden. Wel dat Symantec AV 9.0 mogelijk problemen veroorzaakt.

Probeer eens JRE 1.4 te installeren, misschien dat die wel goed gaat (hoewel de de gevonden problemen juist met 1.4 te maken hebben).

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
Ze doen het allebei niet, zowel offline als Online, ik heb windows xp SP2 kan het daaraan liggen?

edit: ff melden, het is gelukt icm met Firefox ipv IE. Thanks voor de hulp

[ Voor 29% gewijzigd door Tiduz op 11-11-2005 19:25 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:48

Standeman

Prutser 1e klasse

Tiduz schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:21:
Ze doen het allebei niet, zowel offline als Online, ik heb windows xp SP2 kan het daaraan liggen?

edit: ff melden, het is gelukt icm met Firefox ipv IE. Thanks voor de hulp
Aan SP2 ligt het iig niet, aangezien het bij mij (en 100.000+ anderen neem ik aan) wel prima werkt. Wel vreemd dat het met FF wel lukt en IE niet... Misschien dat IE de download corumpeert (lijkt me stug, maar het bewijs is er nu eigenlijk nu wel)

[conspiracy mode]
Microsoft heeft er voor gezorgd dat Java downloads corrupt worden als je ze met IE download. Het is een evil plan om Sun terug te pakken voor al het geld dat ze hebben moeten overmaken >:)
Jij bent het slachtoffer geworden van een geheime oorlog tussen Sun en Microsoft.
[/conspiracy mode]

[ Voor 23% gewijzigd door Standeman op 11-11-2005 19:56 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.